Cerere de finanțare pentru creșterea capacității de circulație pe DN 1 – Valea Prahovei

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus cererea de finanțare din fonduri europene nerambursabile a proiectului privind creșterea capacității de circulație pe DN 1 – Valea Prahovei, prin amplasarea unor pasaje pietonale pe sectorul Comarnic – Predeal.
Valea Prahovei

Valoarea totală a proiectului este de 38.744 milioane de lei, din care 85% este contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 27.75 milioane de lei, 15% contribuția națională – 4.89 milioane de lei, diferența reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Finanțarea ar putea fi acordată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Obiectiv specific 2.5 Apel de proiecte ce vizeaza creșterea gradului de siguranță și îmbunătățirea condițiilor de mediu pe toate modurile de transport – proiecte noi de investiții, Operațiunea – Creșterea gradului de siguranță și securitate pe toate modurile de transport și reducerea impactului transporturilor asupra mediului.

Potrivit CNAIR, obiectivul general al proiectului îl reprezintă sporirea vitezei de călătorie între Comarnic și Predeal, prin descongestionarea traficului pe DN 1.

Concret, lucrările prevăzute pe Valea Prahovei sunt următoarele:

1. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran – Piața Centrală din Comarnic intersecție DN 1 cu str. Ghiosețti;

2. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran Primăria Comarnic;

3. Amenajare pasaj pietonal subteran intersecție DN 1 cu străzile Urlătoarei, Gloriei și Nicolae Balcescu (Poiana Țapului);

4. Amenajare pasaj pietonal subteran intersecție DN 1 cu strada Telecabinei (Bușteni);

5. Amenajare pasaj pietonal subteran intersecție DN 1 cu strada Panduri (Predeal).

Durata proiectului este estimată la 18 luni

 

CITEȘTE ȘI:

Vânzări auto România

Șoferii ar putea dubla cu ușurință durata de viață a anvelopelor. Studiu Nokian Tyres

 

Adaugati comentariu