Advertisement

Sibiu - Făgăraş
Home Infrastructură Care vor fi traseele autostrăzilor Sibiu – Făgăraş şi Buzău – Focşani

Care vor fi traseele autostrăzilor Sibiu – Făgăraş şi Buzău – Focşani

Ministerul Transporturilor și-a dat acordul asupra studiilor de fezabilitate pentru autostrăzile Sibiu – Făgăraş şi Buzău – Focşani, fiind stabilite și traseele celor două șosele de mare viteză, a anunțat secretarul de stat Ionel Scrioşteanu.

Astfel, traseul Autostrăzii Sibiu – Făgăraş porneşte din dreptul localităţii Boiţa şi se termină în apropierea municipiului Făgăraş. Traseul trece adiacent de localitățile Turnu Roşu, Sebeșu de Jos, Racoviţa, Marsa – Avrig, Porumbacu de Jos – Porumbacu de Sus, Sărata, Scoreiu, Carta, Arpaşu de Jos, localităţi ce aparţin judeţului Sibiu şi de localităţile Ucea de Jos – Ucea de Sus, Vistea de Jos – Vistea de Sus, Dragus, Sâmbăta de Jos, Voila – Voivodeni, Dridif – Luta, Hurez, Municipiul Fagăraş şi Ileni, din judeţul Braşov.

Autostrada va avea o lungimea de 68,05 km şi este împărţită în 4 tronsoane:

  • Tronsonul 1 (14.253 km) – Boiţa (Autostrada Sibiu-Piteşti) şi Avrig-Marsa (DJ105G);
  • Tronsonul 2 (19.922 km) – Avrig-Marsa (DJ105G) şi Arpasu de Jos (DN1);
  • Tronsonul 3 (17.610 km) – Arpaşu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B);
  • Tronsonul 4 (16.265 km) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraş/ Drum de legătură cu DN1.

Valoarea totală a obiectivului de investiţii este de 7,5 miliarde de lei cu TVA.

Pe de altă parte, Consiliul Interministrial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional a avizat şi Studiul de Fezabilitate pentru Proiectul de Autostradă Buzău – Focşani – A7.

buzau focsani

Traseul Autostrăzii Buzău – Focşani începe din dreptul Municipiului Buzău (km 0+000 – km 45+460 sector aferent judeţului Buzău) şi se termină în apropierea Municipiului Focşani (km 45+460 – km 82+440 sector aferent judeţului Vrancea).

Autostrada are o lungime de 82,440 km şi se împarte în 4 tronsoane/loturi distincte:

  • Lotul 1 – Buzău (Autostrada Ploieşti – Buzău) şi Vadu Paşii (Drum de legătură către DN 2) – lungime 4,60 km (km 0+000 – km 4+600);
  • Lotul 2 – Vadu Paşii (Drum de legătură către DN 2) – Râmnicu Sărat (DN 22) – lungime 30,80 km (km 4+600 – km 35+400);
  • Lotul 3 – Râmnicu Sărat (DN 22) – Mândreşti Munteni (DN 23) – lungime 36,10 km (km 35+400 – km 71+500);
  • Lotul 4 – Mândreşti Munteni (DN 23) – Focşani Nord (DN 2) – lungime 10,94 km (km 71+500 – km 82+440).

Valoarea totală a obiectivului de investiţii este de 7,26miliarde de lei cuTVA.

 

Sursa foto: Facebook/Irinel Ionel Scrioșteanu

 

CITEȘTE ȘI:

Italia reduce la 6 luni valabilitatea ”Super certificatului verde” fără doza booster

A fost emisă autorizaţia de construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

DN 2
Infrastructură

”Undă verde” pentru lărgirea la 4 benzi a Centurii București între DN 2 și Autostrada A2

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins contestațiile formulate în...

Sărățeni - Joseni
Infrastructură

Documentația pentru lotul montan Sărățeni – Joseni, parte din A8, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNAIR) a transmis, spre validare, către Agenția...

Pantelimon
Infrastructură

Viitorul nod rutier Pantelimon va realiza legătura între Autostrada București A0 și DN 3

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate necesar construirii...

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...