Advertisement
Comarnic
Home Infrastructură Când se depun ofertele pentru Centura Comarnic, parte din Autostrada Ploieşti – Braşov

Când se depun ofertele pentru Centura Comarnic, parte din Autostrada Ploieşti – Braşov

CNAIR a lansat licitaţia pentru realizarea Variantei de Ocolire (VO) Comarnic, parte din autostrada Ploieşti – Braşov, termenul limită pentru depunerea ofertelor fiind data de 26 octombrie 2020. Dacă nu vor fi înregistrate contestaţii, constructorul ar putea fi anunţat în 2020.

Potrivit anunţului publicat în SICAP, obiectul contractului îl reprezintă proiectare şi execuţia Autostrăzii Bucureşti – Braşov, km 0+000 – km 173+300, sector Comarnic – Predeal, secţiunea Comarnic km 110+600 – km 115+800, în lungime de 5,2 km.

Valoarea estimată a contractului este de 332,35 milioane de lei.

Durata acestuia este de 96 luni şi cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor. „Durata poate varia în funcţie de perioada de garanţie a lucrărilor, precum şi în funcţie de durata de execuţie a contractului ofertată de operatorul economic desemnat câştigător”, a precizat CNAIR.

Criteriile de atribuire:

– preţul – Pondere de 53%;

– punctaj pentru Dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilataţie care prezintă o garanţie suplimentară (până la maxim 15 ani) fata de garanţia minim acceptată de 10 ani – Pondere de 4%;
– punctaj pentru ofertele care prezintă o viteză de proiectare superioară celei stabilite prin documentaţia de atribuire corelată cu elementele geometrice pentru secţiunea de autostrada – Pondere – 18%;
– punctaj pentru ofertele care prezintă o durata mai mică de execuîie a contractului – Pondere de 12%;
– punctaj pentru ofertele care vor oferta o perioadă de garanţie a lucrărilor suplimentară faţă de perioada de garanţie minim acceptată de 60 de luni – Pondere de 9%
– punctaj pentru aparatele de reazem care prezintă o garanţie suplimentară (până la maxim 20 ani) faţă de garanţia minim acceptata de 15 ani – Pondere de 4%

„Autoritatea Contractantă optează pentru achiziţia ulterioară de lucrări noi similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziţie publică în cuantum de 27.183.960,82 lei fără TVA, valoarea reprezentând 10% din valoarea estimată a contractului fără rezerve de implementare şi organizare de şantier. Valoarea estimată totală a contractului (inclusiv lucrări noi similare) este de 332.354.022,55 lei fără TVA”, a menţionat CNAIR.

Pentru a putea participa la licitaie, ofertanţii trebuie să demonstreze că cifra de afaceri anuală totală a fost de minim 80 de milioane de lei în fiecare dintre exerciţiile financiare aferente anilor 2017, 2018 şi 2019.

Totodată, participanţii trebuie să demonstreze că au dus la bun sfârşit, în ultimii 5 ani, lucrări de construcţie în domeniu în valoare cumulată de minim 65 milioane de lei (fără TVA) la nivelul a maximum 2 contracte, precum şi studii de fezabilitate şi proiecte tehnice pentru drumuri naţionale sau autostrăzi în valoare cumulată de minim 2,5 milioane de lei.

O altă cerinţă de participare la licitaţie este existenţa unui număr de minimum 150 de angajaţi, dintre care minimum 10 persoane presteaza activitati de proiectare, precum şi accesul la o serie de utilaje, instalatii si echipamente tehnice

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 23 octombrie 2020.

CNAIR estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în semestrul II al acestui an.

Construcţia autostrăzii între Comarnic şi Braşov ar urma să fie împărţită în 5 loturi, costul estimat al proiectului fiind de aproximativ 1,2 mld. euro cu TVA.

  • Lotul 1: Comarnic – Posada (7 km) – implementare rapidă (zona de depresiune) – reprezintă şi VO Comarnic;
  • Lotul 2: Posada – Sinaia Sud (8 km) – implementare dificilă (defileul de la Posada);
  • Lotul 3: Sinaia Sud – Buşteni Nord (14 km) – implementare rapidă (zonă de depresiune) – reprezintă VO Sinaia şi VO Buşteni;
  • Lotul 4: Buşteni Nord – Predeal Sud (8 km) – implementare dificilă (două defilee);
  • Lotul 5: Predeal Sud – Râşnov (15 km).

 

CITEȘTE ȘI:

Rompetrol Downstream vrea să preia 9 benzinării de la Comision Trade

Fonduri nerambursabile pentru investiţii şi capital de lucru destinate companiilor de transport

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

drumul expres Oradea - Arad
Infrastructură

Drumul expres Oradea – Arad a primit Acordul de mediu, ultimul pas înainte de lansarea în licitație

La sediul Ministerului mediului, în prezența ministrului Mircea Fechet, a fost semnat Acordul...

Măgurele Expres
Infrastructură

Proiectul ”Orbital București”. Începe proiectarea Drumului Radial DR 10 Măgurele Expres

Asocierea DP Consult – Explan a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru elaborarea...

3 benzi
Infrastructură

Lărgirea la 3 benzi a unor sectoare din autostrăzile A1, A2 şi A3. Oferte pentru proiectare

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit patru oferte...

autostrada Timișoara - Moravița A9
Infrastructură

Finanțare europeană pentru proiectarea și execuția Autostrăzii A9 Timișoara – Moravița

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus cererea de...