Dacă te-ai săturat să schimbi de două ori pe an anvelopele flotei de utilitare, Bridgestone îți sare în ajutor: compania japoneză a lansat prima sa anvelopă all-season dedicată vehiculelor comerciale, Bridgestone Duravis All-Season.
Bridgestone este cea mai mare companie producătoare de anvelope la nivel global. Iar pentru a scădea costurile de utilizare legate de schimbarea sezonieră a anvelopelor și pentru a minimiza timpul petrecut în service de vehiculele comerciale ale flotelor auto, japonezii au lansat pe piață prima anvelopă din gama all-season destinată vehiculelor utilitare: Bridgestone Duravis All-Season.
„Astăzi, din ce în ce mai multe flote aleg pneuri pentru toate anotimpurile, datorită confortului pe care îl oferă. Suntem foarte încântați să oferim clienților noștri un model durabil, pe tot parcursul sezonului, care să asigure liniștea sufletească în toate condițiile meteorologice, să minimizeze perioadele de staționare și să reducă costul total de proprietate. DURAVIS All Season, prima noastră anvelopă all-season pentru autoutilitare, asigură flotelor eficiență în afaceri. Sunt foarte mândru de echipă pentru livrarea unei anvelope care bifează atât de multe cerințe din partea flotelor”, a declarat Emilio Tiberio, Chief Technical Officer și Chief Operating Officer la Bridgestone EMIA.
Bridgestone Duravis All Season: beneficii
Acest pneu a fost certificat ca având o aderență de clasă A pe carosabil ud și are inclusiv certificare 3PMSF, putând fi utilizată iarna în deplină concordanță cu legea în vigoare. Proiectanții au înzestrat-o cu canale largi în zona exterioară a benzii de rulare, pentru a elimina eficient apa de pe pata de contact și cu blocuri din cauciuc care asigură o presiune optimă pe suprafața de contact. Desenul benzii de rulare ameliorează performanța pe zăpadă și scade uzura în timp a anvelopei.
Totodată, compoziția cauciucului și profilul în formă de V al benzii de rulare permit deplasarea în siguranță pe zăpadă. O nouă tehnologie de mixare a compușilor nano-selectivi permite o dispersie ameliorată a dioxidului de siliciu în masa cauciucului, îmbunătățind astfel aderența pe asfalt ud și înzăpezit.
Pentru că vehiculele utilitare utilizate în livrări parcurg în marea majoritate rute urbane și sunt parcate inclusiv pe trotoare, noul model de anvelopă a primit o nervură suplimentară în flancuri pentru a rezista în timp la impactul cu bordurile, în timp ce banda de rulare este mai rigidă, iar canelurile sunt optimizate pentru a scădea rezistența la rulare. Astfel, s-a obținut etichetarea cu nivelul C pentru eficiența consumului de carburant la majoritatea dimensiunilor.
Comentați?