Banca Transilvania vrea să atragă noi clienţi IMM, oferindu-le firmelor care încep să lucreze cu banca în perioada 24 februarie – 31 martie, gratuitate timp de 12 luni, la toate serviciile necesare începerii unei afaceri sau dezvoltării unor idei de business.
În acelaşi timp, instituţia fidelizează vechii clienţi prin acordarea unor discount-uri şi ţinteşte creşterea creditării pe acest segment cu 8% în 2015.
Oferta băncii pentru clienţii noi se referă la gratuitate pe un an la primele 10 operaţiuni bancare/lună, pentru abonament pe un an la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, respectiv pentru deschiderea şi administrarea contului curent.

IMM-urile care lucrează deja cu BT beneficiază de pachetele de produse IZI/IZI+ cu 50% discount, la preţul de 10 lei, respectiv de 20 lei, pe o perioadă de 12 luni de la accesarea acestora.
Oferta este destinata inclusiv persoanelor fizice deoarece antreprenorii care reprezinta firmele care devin clienţi BT în cadrul acestei campanii vor beneficia de gratuităţi la o parte din serviciile băncii.
Potrivit instituţiei de credit, aproximativ 177.000 de IMM-uri sunt clienţi ai Băncii Transilvania, reprezentând 40% din întreprinderile mici şi mijlocii active din România.
Susţinem IMM-urile nu doar ca instituţie de creditare, dorim să fim partenerul de afaceri al acestora, prin serviciile financiare oferite şi prin accesul facil la canale alternative. (…) În 2015 ţintim o creştere cu 8% privind creditarea IMM şi lansarea a 5 produse noi, dedicate antreprenorilor”, a declarat directorul general al Băncii Transilvania, Omer Tetik.
În 2014, BT a acordat credite noi pentru IMM-uri în valoare de 6,8 miliarde de lei, a deschis 15.000 de conturi noi pentru IMM, iar rulajele prin bancă au depăşit 100 de miliarde lei.
Comentați?