Advertisement

Autostrada Moldova A7
Home Infrastructură Autostrada A7 Moldova. Patru tronsoane din 13 ar trebui să fie finalizate în 2024

Autostrada A7 Moldova. Patru tronsoane din 13 ar trebui să fie finalizate în 2024

Pe șantierul Autostrăzii A7 Moldova se lucrează pe toate cele 13 tronsoane, iar patru dintre acestea ar trebui finalizate în acest an, a afirmat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, aflat în vizită pe Lotul Domneşti Târg – Răcăciuni, de pe secțiunea Focşani – Bacău.

Ministrul Transporturilor a fost însoțit de premierul Marcel Ciolacu şi de preşedintele Senatului, Nicolae Ciucă.

Potrivit lui Sorin Grindeanu, lucrările ar trebui să fie finalizate pe primele două loturi de la Ploieşti la Buzău, Dumbrava – Mizil (21 de km) și Mizil – Pietroasele (28,3 km), precum şi pe loturile 1 şi 4 între Buzău şi Focşani, Buzău – Vadu Pașii (4,6 km) și, respectiv, Mândrești Munteni – Focșani Nord (8,9 km).

Lotul Dumbrava – Mizil este construit, începând din august 2022, de Asocierea Pizzarotti (Italia) – Retter (România) și are termen de finalizare septembrie 2024.

Lotul Mizil – Pietroasele este construit de asocierea Coni (România) – Trace (Bulgaria) începând din august 2022 și are termen de finalizare aprilie 2024.

Lotul Buzău – Vadu Pașii este realizat de Asocierea UMB Spedition – SA&PE Construct – Tehnostrade, termenul contractual de finalizare fiind luna august 2024.

Lotul Mândrești Munteni – Focșani Nord este construit tot de Asocierea UMB Spedition – SA&PE Construct – Tehnostrade, termenul contractual de finalizare fiind luna mai 2025.

”Beneficind de faptul că avem un constructor român foarte bun, care ne-a obişnuit să devanseze termenele, eu cred, şi la ceea ce am văzut şi astăzi, că, pe lângă aceste patru loturi care se vor finaliza anul acesta, mai putem vorbi de încă două jumătate, şi anume loturile 2 şi 3 dintre Buzău şi Focşani, adică vom avea în întregime Buzău – Focşani autostradă şi aici, la Adjud, pentru că e extrem de important să se finalizeze şi să poată fi ocolit Adjudul, pierzându-se foarte mult timp în Adjud”, a subliniat Sorin Grindeanu.

Loturile 2 și 3 de pe secțiunea Buzău – Focşani, Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km) și Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni sunt construite tot de Asocierea UMB Spedition – SA&PE Construct – Tehnostrade. În total, antreprenorul realizează 9 loturi din cele 13, practic 80% din toată Autostrada A7 Moldova.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Expoziția interactivă a tehnologiilor Continental pregătește a doua etapă a turneului său european

Cât de pregătită este România pentru mobilitatea electrică

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...

podurile
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă intră în reabilitare. Finanțare din fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru...

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...