Autonom, cea mai mare companie de servicii de închiriere de mașini din România, face un prim pas în cadrul acestei colaborări cu BMW România prin achiziția unui prim contingent de 6 unități BMW Seria 5 dintr-un număr de câteva zeci de exemplare, care vor fi livrate în cursul următorilor ani. Parteneriatul dintre cele două companii nu se oprește aici, planurile de viitor fiind foarte ambițioase.
Proiectul prevede extinderea continuă a flotei de modele BMW cu cel puţin zece unităţi în fiecare an şi susţine extinderea Autonom către noi segmente de piaţă. Este analizat potenţialul de dezvoltare către segemnetul modelelor BMW X şi chiar al automobilelor electrice BMW i.
„Deşi în mod tradiţional Autonom s-a dezvoltat având în flotă mărci de volum, am luat decizia strategică să ne extindem şi pe pieţele de închirieri auto premium şi de shuttle service. Parteneriatul cu BMW este unul de prestigiu, dar a venit în mod natural, reflectând preferinţele clienţilor din această categorie”, a declarat Dan Ştefan, Managing Partner, Autonom Rent a Car.
Unităţile achiziţionate în primă fază sunt şase BMW Seria 5 518d. Este vorba de modele echipate cu noua generaţie de motoare BMW TwinPower Turbo. O gamă extinsă de tehnologii moderne asigură un raport excepţional între consum şi performanţe.
Acest propulsor dispune de carter din aluminiu, arbori de echilibrare integraţi pentru un plus de rafinament, o pompă de ulei controlată electronic, un sistem de supraalimentare cu geometrie variabilă şi injecţie directă Common Rail cu presiune maximă de 2000 bar.
Motorul furnizează o putere maximă de 110 kW/150 CP (+5 kW/7 CP faţă de versiunea precedentă). Echipat cu o cutie automată cu 8 trepte, aceasta asigură un sprint 0 la 100 km/h în numai 9,4 secunde. Consumul mediu mixt în ciclul de testare EU este de 4,2 l/100 km, ceea ce corespunde unor emisii de CO2 de 110g per km.
„Am fost alegerea numărul unu într-un segment de piaţă deosebit de competitiv şi aceasta ne onorează. BMW este o investiţie foarte bună. Consumul mic obţinut prin tehnologiile BMW EfficientDynamics, costurile de întreţinere acoperite de pachetele Service şi Repair Inclusive, serviciile de finanţare BMW Financial Services şi valoarea bună de revânzare sunt elemente cheie în acest sens. Alegerea făcută de Autonom, cea mai importantă firmă de închirieri de automobile din România, susţine această afirmaţie”, a declarat Alexandru Bora, Corporate Sales Manager BMW Group România.
Noile modele dispun şi de BMW Service Inclusive Plus, o extensie a pachetului standard BMW Service Inclusive disponibil pe toate modelele mărcii. Această opţiune acoperă integral costurile de revizii, consumabile şi manoperă, pe o perioadă de 5 ani sau 100 000 km. Alături de acestea, se poate alege pachetul de garanţie extinsă, Repair Inclusive. Împreună, aceste opţiuni asigură predictibilitatea costurilor de întreţinere şi, în acelaşi timp, le menţine la un nivel redus.
Despre Autonom
Autonom Rent a Car este cea mai mare firmă de închirieri maşini din România, având o acoperire naţională de 37 de centre în 25 de oraşe si un parc auto de peste 2.000 de autoturisme noi.
Compania oferă servicii pe întreg teritoriul Romaniei, adresându-se atât pieţei clasice de închirieri auto în scop de călătorie, cât şi celei de mobilitate pentru companii. În rândul clienţilor Autonom din zona corporate se numără peste jumătate din cele mai mari 500 de companii private din România.
Începând din 2014, Autonom oferă şi servicii de tip shuttle service (închirieri cu şofer şi transferuri), la nivel naţional.
Datorită celor trei mărci ale sale – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2013, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,963 milioane de automobile şi 115.215 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2013 a fost de 7,91 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 76,06 miliarde de euro. La 31 decembrie 2013, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 110.351 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.
Comentați?