Joi, 11 iunie 2020, începând cu ora 10.00, CNAIR, împreună cu Poliția Rutieră, ridică restricțiile de circulație de pe Autostrada Soarelui, instituite pe perioada lucrărilor de reparații, cu 24 de ore înaintea termenului estimat inițial. Lucrările vor fi reluate la finalul sezonului estival, începând cu data de 15 septembrie.
Marcajele rutiere au fost finalizate, iar circulația se va desfășura fără restricții, pe ambele sensuri ale Autostrăzii Soarelui București – Constanța (A2).
”În perioada pandemiei generate de COVID 19, în condițiile traficului redus, CNAIR SA împreună cu antreprenorii au intensificat ritmul de desfășurare al lucrărilor, astfel încât, în această perioadă s-a reușit finalizarea lucrărilor de întreținere pe 33 km de autostradă”, a anunțat instituția.
Lucrările de reparații pe Autostrada Soarelui au început în luna septembrie 2019 având termen contractual de finalizare 24 de luni pe cele două loturi:
- Lotul 1 km (12+000 – km 24+000) Calea 1 și 2, are o lungime de 12 km, și este executat de Porr Construct, la o valoare a lucrărilor de 41.7 mil lei, fără TVA;
- Lotul 2 km (24+000 – km 36+000) Calea 1 și 2, tot în lungime de 12 km, și este executat de Saga Business Construct, la o valoare a lucrărilor de 44.9 mil lei, fără TVA.
Aceste lucrări constau în frezarea dalelor de beton, consolidarea fisurilor active, repararea rosturilor și a dalelor degradate, așternerea a două straturi asfaltice armate cu geocompozit.
”Având în vedere traficul redus din perioada pandemiei generate de COVID 19, precum și conditiile meteorologice favorabile, CNAIR a decis împreună cu antreprenorii, executarea lucărilor în mod intensiv, fără întrerupere. Lucrările de reparații pe autostrada A2 au demarat în data de 15.02.2020, astfel în data de 07.04.2020, s-a deschis circulația pe A2, între km 12 și km 17, calea 1 (București – Constanța). Precizăm că termenul de finalizare al acestor lucrări era 30.04.2020”, a precizat Compania.
În condițiile traficului redus, în 5 luni, CNAIR a finalizat 33 km de lucrări de întreţinere pe acest tronson de autostradă.
CNAIR menționează că procesul de refacere a suprafetei carosabile presupune un interval de timp în care stratul superior de asfalt nu trebuie să fie rulat de roți. Marcajele rutiere urmează să fie aplicate ulterior acestei proceduri.
CITEȘTE ȘI:
Mercedes-Benz revine la creşteri de 2 cifre pe piaţa Chinei
Așa arată un cimitir de mașini din Dubai: video
Flota DGPI va crește cu 30 de autoturisme în următorii 2 ani
Comentați?