Asigurările auto, RCA şi Casco, reprezintă 57% din totalul pieţei de asigurări din România, iar gradul de satisfacţie al clienţilor din experienţa cu asigurătorii este de 47%.
Potrivit lui Florin Golovatic, director în cadrul Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), în România, asigurările auto, RCA şi CASCO, reprezintă 75% din asigurările non-viaţă şi aproximativ 57% din total piaţă, fiind în mod clar o componentă foarte importantă.
Reprezentantul ASF a adăugat că, în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie al clienţilor în raport cu asigurătorii, acesta se situează în apropierea unui nivel de 50%.
„Gradul de satisfacţie al clienţilor din experienţa cu asigurătorii este de 47%. Interacţiunea cu clientul are loc pe fluxul operaţional, în special în momentul în care apar daune. Într-o eră a digitalizării, este foarte uşor ca respectivii clienţi să comunice publicului modul în care au fost sau nu mulţumiţi de interacţiunea cu asigurătorii. Tot conform statisticilor, aproximativ 84% dintre consumatori au încredere în experienţa celorlalţi consumatori de produse, şi nu mă refer numai la industria de asigurări, ci în general la domeniile în care online-ul este prezent. Este un moment propice ca toate aceste inovaţii tehnologice şi toate aceste soluţii digitale să ducă la lărgirea rolului asigurătorului în acest proces”, a susţinut Florin Golovatic.
CITEŞTE ŞI:
Cum afli norma de poluare a maşinii. Exemple
Permis B pentru motociclete uşoare. Proiect adoptat de Senat
Va creşte din nou salariul minim? Ce se întâmplă cu amenzile rutiere
Comentați?