Advertisement

Arval
Home Interviuri Arval va continua să susțină și să recomande adoptarea în masă a vehiculelor electrice în România

Arval va continua să susțină și să recomande adoptarea în masă a vehiculelor electrice în România

Interviu cu directorul comercial Arval România, Sorin Costea

Nu ați ezitat niciun moment în a susține evenimentul organizat de AutoExpert Media, „BestElectric Car 2021“, dovedind încă o dată că Arval este un promotor al finanțării vehiculelor „verzi“. Cum îmbină finanțarea prin leasing operațional a mașinilor electrice măsurile de reducere a costurilor cu cele de scădere a amprentei de carbon?

Scopul principal al activității Arval este de a oferi întotdeauna cele mai bune produse și servicii clienților și de a ne asigura că suntem în permanență aliniați la ultimele tendințe globale – noutăți, insight-uri și conceptualizare strategică – pe scurt, Arval Beyond. În ceea ce privește segmentul de vehicule electrice, nu discutăm doar de obținerea celor mai bune oferte și integrarea lor directă în serviciile de leasing operațional. Astăzi, suntem în punctul în care putem oferi un proces întreg de optimizare a flotelor clienților și, desigur, unul dintre indicatorii-cheie de performanță de bază îl reprezintă reducerea costurilor de utilizare construite în jurul TCO-ului. Din start, un vehicul electric bifează mai multe căsuțe în aceasta listă; ca să enumerăm doar câteva, discutăm despre reducerea numărului de revizii și optimizarea mentenanței pe parcursul contractului. Faptul că un model electric se bazează pe cu totul alte principii de funcționare decât motorul tradițional cu combustie aduce de la sine un set de avantaje care nu doar că îmbunătățesc confortul pasagerilor și ținuta de drum, dar participă activ la îmbunătățirea mediului înconjurător prin reducerea amprentei de carbon și a riscului general de poluare la care sunt supuse motoarele tradiționale. Acest mix de beneficii stă la baza dezvoltării segmentului flotelor „verzi“, iar Arval va continua să susțină și să recomande adoptarea în masă a vehiculelor electrice în România.

Care este experiența Arval în administrarea flotelor de mașini electrice și hibride?

Atunci când discutăm despre administrarea flotelor electrice și hibride, luăm întotdeauna în calcul două direcții care se susțin reciproc. În primul rând, pe plan local Arval gestionează deja multiple tipuri de flote electrice adaptate nevoilor unor clienți care activează în diferite industrii. A doua rută este cea de suport/sprijin operațional și vine din partea corporate Arval (global). Pentru a putea avea întotdeauna cele mai bune soluții, ne-am putut baza, la rândul nostru, pe expertiza, consultanța și asistența oferită de colegii noștri. Combinând cele două direcții, avem capacitatea de a înțelege comportamentul vehiculelor electrice atât din punct de vedere operațional, cât și ca impact asupra costurilor companiei. Rezultatul justifică și argumentează o economie importantă în calculul TCO (Total Cost of Ownership) și, în mod cert, susține o tranziție imediată de la motorizările diesel la cele electrice/hibride.
Având experiența practică de a gestiona flote de vehicule electrice/hibride, Arval le oferă clienților săi tot suportul necesar acestei tranziții, astfel încât să existe o optimizare atât din punct de vedere operațional, cât și financiar.

Care ar fi motivele pentru care firmele ar trebui să aleagă vehiculele „verzi“ ca mijloc de
mobilitate urbană?

În cele mai multe cazuri, decizia de achiziție se bazează pe două verticale influențate de comportamentul consumatorului/clientului și status.
Într-o primă fază, discutăm despre nevoia de optimizare. Un manager de flote va lua mult mai rapid o decizie dacă aceasta are un beneficiu direct în TCO, costurile de utilizare zilnică sau în saving-urile trimestriale, anuale etc. Acesta este avantajul major al unei flote „verzi“ din punct de vedere operațional, fie că discutăm despre consumul redus în mediul urban, transportat ulterior într-o economie procentuală per annum, fie despre reducerea costurilor de servisare ale unui model hibrid/electric versus unul cu motorizare tradițională.
Al doilea aspect e unul uman/personal și ține de status. România este o piață în continuă dezvoltare, însă nivelul maturității în ceea ce privește vehiculele electrice e destul de redus. Astfel, vehiculele cu propulsie electrică sau hibridă încă reprezintă un element de valoare personală. Acest lucru nu ține doar de specificul nostru de consumatori, ci de felul în care construim procesul de achiziție.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpert.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Cum poți plăti eficient taxa de drum în Bulgaria?

500 de accidente în ultimii ani cu mașini având volanul pe dreapta. De ce nu pot fi interzise

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ayvens
Leasing operaţional

Ayvens intră în parteneriat cu BYD pentru a livra vehicule electrice în Europa

Ayvens (ALD Automotive – LeasePlan) a semnat un memorandum de înțelegere cu...

arval
Leasing operaţional

Observatorul Arval pentru Mobilitate 2024: 9 din 10 manageri spun că flotele lor vor crește sau vor rămâne stabile în următorii 3 ani

Majoritatea companiilor românești rămân încrezătoare în viitorul flotelor lor, 88% anticipând stabilitate...

Hidroelectrica
Leasing operaţional

Mega-flotă de 212 autovehicule în leasing operațional pentru Hidroelectrica. Cât va costa

Compania Hidroelectrica SA va închiria un număr de minim 212 autovehicule în...