Advertisement

dacia renault
Home Piaţa auto Industrie auto Aproximativ 150.000 de angajaţi din industria orizontală depind de Dacia Renault

Aproximativ 150.000 de angajaţi din industria orizontală depind de Dacia Renault

Premierul Ludovic Orban a reiterat existenţa unui parteneriat extrem de serios între Guvern şi industria auto, inclusiv cu Dacia Renault, afirmând că membrii Cabinetului sunt „extrem de atenţi şi de sensibili la toate evoluţiile pe piaţa autoturismelor”.

Ludovic Orban, însoţit de ministrul Economiei, al Internelor şi cel al Sănătăţii, a efectuat joi o vizită la Centrul Tehnic Titu al Renault, pe care l-a descris drept „unic în lume”.

Potrivit şefului Guvernului, Grupul Dacia Renault asigură 7% din exportul României şi generează peste 3% din PIB. Totodată, aproximativ 150.000 de angajaţi din industria orizontală depind de Dacia Renault şi de buna funcţionare a grupului.

„Am discutat despre parteneriatul cu Grupul Dacia Renault şi, în general, cu industria auto, o industrie vitală pentru dezvoltarea economică, şi am evaluat posibilele măsuri de susţinere a producţiei de maşini. Trebuie să ştiţi că Grupul Dacia Renault asigură 7% din exportul din România, generează peste 3% din Produsul Intern Brut şi are un număr de angajaţi extrem de mare, nu numai cei 18.000 de angajaţi ai Grupului Dacia Renault, toată industria orizontală. Sunt aproximativ 150.000 de angajaţi care depind de Dacia Renault şi de buna funcţionare a Grupului. Iar în ceea ce ne priveşte, suntem extrem de atenţi şi de sensibili la toate evoluţiile de pe piaţa autoturismelor şi suntem într-un parteneriat extrem de serios cu industria auto şi, în mod evident, cu Grupul Dacia Renault”, a declarat premierul Ludovic Orban.

Orban a menţionat că a testat împreună cu miniştrii Economiei, Sănătăţii şi de Interne, care l-au însoţit în vizita de la Titu, mai multe modele de maşini.

„Am testat împreună cu colegii miniştri mai multe produse. Maşina electrică, pilotată de ministrul Economiei, maşina pe GPL, nu întâmplător ministrul Sănătăţii a condus maşina care funcţionează cu combustibil GPL şi ale cărei vânzări au crescut în mod spectaculos şi, evident, ministrul de Interne a condus cea mai puternică maşină, Dusterul şi, în mod clar, ne-a depăşit pe toţi pe pista de testări”, a spus el.

Premierul a declarat că a discutat cu oficialii de la Centrul de Testare Titu al Renault despre realizarea unui muzeu al maşinilor fabricate în România.

 

CITEȘTE ȘI:

VO Satu Mare are termenul de finalizare în iunie 2021. Face parte din șoseaua rapidă Someș Expres

Cele 10 măsuri de relaxare a restricțiilor de la 1 iunie

Coronavirus. Industria auto din Polonia, cel mai afectat sector din economia ţării

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Producția de autoturisme
Industrie auto

Producția de autoturisme în România a crescut cu 8,6% în primele 9 luni

Producția de autoturisme în România a crescut cu 8,6% în primele 9...

continental
Industrie auto

Sediile Continental România se implică durabil în dezvoltarea mediului universitar din țară

Continental, companie tehnologică, s-a implicat activ și în an acest an și...

Industrie auto

Siguranță pe șosea: ce poți să faci pentru a evita accidentele

Siguranță pe șosea: ce poți să faci pentru a evita accidentele. De-a...

carlos tavares
Industrie auto

Carlos Tavares nu exclude închiderea unor fabrici auto în Europa

La fel ca alți producători aflați în dificultate în 2024 din cauza...