Advertisement

Home Finanţare Leasing operaţional ALD Automotive la 10 ani în România: cotă de piaţă de 17%, 8.864 autovehicule, 320 de clienţi

ALD Automotive la 10 ani în România: cotă de piaţă de 17%, 8.864 autovehicule, 320 de clienţi

Într-un deceniu de activitate, ALD Automotive, a lansat aplicaţii mobile inovatoare pentru a sprijini activitatea clienţilor săi, a creat primul produs de leasing operaţional White Label din România şi a fost prima companie de leasing operational activ implicată în acţiuni de înverzire a parcurilor auto.

ALD Automotive face bilanţul primilor 10 ani pe piaţa de leasing operaţional din România: o cotă de piaţă de 17%, o flotă auto de 8.864 vehicule şi un portofoliu de 320 de clienţi (date la 30 septembrie 2015).

shane-dowling-floteautoInovaţia, sustenabilitatea şi calitatea sunt valorile cheie ale ALD Automotive, după care ne ghidăm activitatea atât la nivel local, cât şi internaţional. În cei 10 ani de când activăm în România ne-am lăsat cu siguranţă amprenta asupra nivelului de profesionalism al pieţei, asupra diversităţii serviciilor şi a calitaţii programelor de customer care oferite clienţilor. Ne-am asumat rolul de formator al pietei şi am făcut promisiuni pe termen lung partenerilor noştri, cărora vreau să le mulţumesc pentru încrederea acordată de-a lungul timpului. În viitor ne dorim sa continuăm să influenţăm piaţa din poziţia noastră de lideri şi ne concentrăm pe oferirea de servicii inovatoare, fiind întotdeauna cu un pas înaintea tendinţelor pieţei.”, spune Shane Dowling, General Manager ALD Automotive România.

În cei 10 ani, ALD Automotive şi-a concentrat activitatea pe 3 paliere importante: oferirea unor servicii de calitate, inovatoare, utilizarea aplicaţiilor mobile şi online care să susţină nevoia de mobilitate a clienţilor companiei şi protejarea mediului înconjurător.

ald-automotive-10-ani-floteautoServicii de calitate, adaptate nevoilor clienţilor

Procesul de maturizare a pieţei şi necesităţile clienţilor din România au fost factorii esenţiali pentru ALD Automotive în crearea de produse şi servicii adaptate specificului local. Au rezultat astfel programe specializate pentru diferite categorii de business, ceea ce a determinat creşterea şi menţinerea încrederii clienţilor companiei.

Mai mult, din dorinţa de a fi mereu cu un pas în faţă şi de a anticipa trendurile, ALD Automotive şi agenţia de cercetare Nielsen au realizat primul studiu din Romaânia care explorează atitudinile managerilor în legătură cu serviciile de leasing operaţional, luând în considerare peste 400 de companii care operează pe piaţa din România. În consecinţă, în 2015, ALD Automotive s-a orientat către una dintre cele mai importante nişe – IMM-urile. Astfel, alături de Toyota, ALD Automotive a creat Toyota All Inclusive, primul produs White Label de pe piaţa românească.

Digitalizarea în leasingul operaţional

Luând în considerare tendinţa de digitalizare a pieţei, ALD Automotive s-a concentrat pe introducerea aplicaţiilor mobile şi a platformelor online ca suport pentru clienţii săi. Astfel, au fost create ALD Mobile, o aplicaţie ce permite contactarea şi geolocalizarea furnizorilor, ALD Net o aplicatie de raportare online, disponibilă 24/7 managerilor de flote auto, care oferă analize în timp real pentru întreaga flota gestionată, şi ALD Carselector, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a configura, compara şi selecta maşina dintr-o bază de date de peste 4 700 de autovehicule multi-brand. În plus, clienţii companiei au fost primii care au beneficiat de o aplicaţie de call-center cu conectare la Internet, Visual IVR.

ald-automotive-10-ani-floteautoIniţiative de protectie a mediului

Unul dintre cele mai importante paliere de dezvoltare pe parcursul celor 10 ani pentru ALD Automotive a fost protecţia mediului înconjurător. Astfel, compania a oferit cursuri de condus defensiv şi ecologic, printr-un parteneriat exclusiv cu Academia Titi Aur şi s-a implicat în educarea constantă a clienţilor şi angajaţilor, prin oferirea de teste cu cele mai noi modele de autovehicule electrice de pe piaţa locală. În plus, ALD Automotive a fost prima companie care a livrat o flotă de maşini electrice în leasing operaţional către un client din România.

ALD Automotive este lider pe pieţele de leasing operaţional full service şi management de flotă. Cu o prezenţă geografică fără precedent, expertiză aprofundată în diferitele domenii în care activează, o abordare inovativă şi o recunoscută calitate a serviciilor, Grupul ALD Automotive este un jucător important pe piaţa internaţională, cu poziţii puternice confirmate de-a lungul timpului.

Operaţională în România din 2005, ALD Automotive este filiala BRD – Groupé Société Générale şi a Grupului ALD Automotive. Compania oferă leasing operaţional full service asigurând finanţarea şi o gamă completă de servicii de administrare pentru flotele de autovehicule. ALD Automotive este certificată SRAC pentru standardele ISO 9001:2008 şi ISO 14001:2005.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Philip Aarsman
InterviuriLeasing operaţional

”Pentru companii, mobilitatea nu mai este un simplu cost operațional, ci o componentă strategică”

– Interviu cu Philip Aarsman, Managing Director al Business Lease România

romgaz
Leasing operaţional

Romgaz contractează, în leasing operațional, o nouă flotă de utilitare și autoturisme

Societatea Națională de Gaze Naturale Romgaz a lansat licitația pentru contractarea, în...

SUV-uri
Leasing operaţional

Flotă de SUV-uri hibride 4×4 în leasing operațional pentru Romgaz

Societatea Națională de Gaze Naturale Romgaz intenționează să contracteze în leasing operațional...

Arval Flex
Leasing operaţional

Arval Flex, cea mai nouă soluție de leasing operațional destinată companiilor

Arval Romania își completează portofoliul prin lansarea Arval Flex, o soluție flexibilă...