A treia generație Opel Vivaro, disponibilă pentru comenzi din luna februarie și în centrele de vânzări din această vară, va beneficia de o platformă complet nouă dezvoltată la Rüsselsheim, care va fi preluată apoi de toate vehiculele comerciale ușoare ale grupului PSA.Noul Opel Vivaro va fi disponibil în numeroase versiuni (furgon pentru marfă, cu cabină de echipaj de până la 6 persoane, platformă-șasiu și Combi), plus, în premieră, în trei variante de lungime (4,60m, 4,95m și 5,30m). Capacitatea maximă a spațiului de marfă ajunge la 6,6 metri cubi, iar sarcina utilă este de până la 1.400 kg, cu 200 kg mai mult decât la generația precedentă. Capacitatea de remorcare este de până la 2.500 kg. Majoritatea modelelor va avea 1,90 m înălțime, care permite accesul și în parcările centrelor comerciale.
Stabilitatea și siguranța pe suprafețe alunecoase (noroi, nisip sau zăpadă) sunt asigurate de sistemul de control al tracțiunii IntelliGrip. De asemenea, varianta pentru șantiere are o gardă la sol mai mare și protecții sub caroserie. În plus, Opel va oferi noul Vivaro și cu un sistem de tracțiune integrală dezvoltat de Dangel.
Tot în premieră, Vivaro poate fi echipat cu uși culisante laterale cu deschidere automată, activate prin mișcarea piciorului pe sub un senzor situat în afara vehiculului. Versiunea de 5,3m poate găzdui obiecte de până la 4,02 metri lungime, grație sistemului Flex-Cargo situat sub scaunul pasagerului.
La interior, șoferul și pasagerii se vor simți ca într-un autoturism, grație unor sisteme precum Head up display, Rear View Camera, Forward Collision Alert, Automatic Emergency Braking și Cruise Control. Vor exista și opțiuni pentru scaune electrice cu suport lombar și cotiere integrate.
Noul Opel Vivaro va dispune și de sisteme de siguranță precum Lane Keep Assist, Traffic Sign Recognition, Drowsiness Alert, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Alert sau Automatic Emergency Braking. În funcție de nivelul de echipare, imaginea de la camera video spate va fi afișată pe oglinda interioară sau pe ecranul de 7 inci al sistemului multimedia. Acesta dispune de Apple CarPlay și Android Auto, iar versiunea superioară Navi Pro adaugă harta Europei cu vedere 3D.
Opel nu a dezvăluit deocamdată detalii despre motoare, precizând doar că acestea sunt ”de ultimă generație”. Presa germană speculează că Vivaro va împrumuta motoare diesel de 1.6 și 2.0 litri din gama PSA, în versiuni de la 95 la 180 CP. Opel mai precizeză că modelul poate fi echipat cu o transmisie automată cu 8 trepte și că intervalele de service au fost extinse până la 50.000 km.
În 2020, gama va fi extinsă cu o versiune pur electrică cu baterii. Acesta va fi primul vehicul comercial Opel electric și promite a avea o autonomie mai mare decât una necesară pentru o utilizare pur urbană.
Mercedes-Benz eVito furgon este o utilitară de dimensiuni medii ce rămâne o...
•Vlad Micu11 decembrie 2024IVECO intră pe un nou segment de piață cu noul eMoovy –...
•Flote Auto10 decembrie 2024Noul Renault Master câștigă titlul de Van of the Year 2025, acordat...
•Flote Auto9 decembrie 2024BestElectricVan este o competiție unică în România, organizată de Flote Auto în...
•Răzvan Codorean14 noiembrie 2024
Comentați?