Advertisement

Cornetu
Home Infrastructură Trei oferte pentru construcția secțiunii Cornetu – Tigveni a Autostrăzii Sibiu – Pitești

Trei oferte pentru construcția secțiunii Cornetu – Tigveni a Autostrăzii Sibiu – Pitești

Trei oferte au fost depuse pentru etapa a II-a (propuneri tehnice și propuneri financiare) a procedurii de atribuire a contractului destinat proiectării și execuției secțiunii 3 Cornetu – Tigveni, parte din Autostrada Sibiu – Pitești.

Potrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), până la termenul limită, au depus oferte trei participanți:

  • Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret – Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi – Yapi Merkezi İnşaat ve Sanayi – Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt;
  • Asocierea Strabag – Acciona Construccion;
  • Astaldi – Trancrad

Traseul are o lungime de 37.4 km, iar valoarea estimată a contractului este între 5,32 – 5,81 miliarde de lei (fără TVA), acesta fiind finanțat din fonduei europe nerambursabile

Contractul are o perioadă de proiectare de 14 luni și o perioada de execuție de 59 luni. Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 luni.

”Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor, precum și în funcție de durata de execuție a contractului ofertată de operatorul economic desemnat câștigător, a anunțat CNAIR.

Principalele lucrări ale acestei secțiuni sunt:

  • 95 de poduri și pasaje;
  • Tunel cu două galerii independente în lungime de 1,7 km/ galerie;
  • Nod rutier Cornetu și Nod rutier Văleni;
  • Ecoduct în zona localității Călinești.

Etapa I a procedurii de licitație restrânsă a fost finalizată în data de 1 iulie 2021, fiind transmise și invitațiile de participare la etapa a II-a a procedurii (de depunere a ofertelor) către cei 6 candidați precalificați la prima etapa.

În momentul finalizării celor 5 secţiuni, Autostrada Sibiu – Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km şi va lega Centrul şi Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi pe Coridorului Rin -Dunăre (Coridorul 4 Paneuropean).

În prezent, secţiunile 1 şi 5 sunt în construcţie, secţiunea 4 este în etapa de elaborare a proiectului tehnic, iar Secţiunea 2, pentru care contractul a fost semnat în luna februarie, urmează să intre în faza de proiectare.

 

CITEȘTE ȘI:

Irlanda a redus accizele la benzină și motorină pe fondul exploziei prețurilor la carburanți

Marile companii de transport maritim au suspendat comenzile către și dinspre Rusia

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...