Advertisement

pasaj Ikea
Home Infrastructură Noul ministru al Trasporturilor anunță angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere

Noul ministru al Trasporturilor anunță angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere

Ministerul Transporturilor va demara angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere, structură care va gestiona proiectele mari de autostrăzi și drumuri expres, a anunțat joi ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, cu ocazia preluării mandatului.

”Vom operaționaliza noua Companie Națională de Investiții Rutiere care va gestiona proiectele mari de autostrăzi și drumuri expres. Vor începe angajările în curând și vor fi pe bune. Vreau să fie un loc unde inginerii, proiectanții, managerii de proiect, experții să fie mândri să lucreze”, a precizat Cătălin Drulă.

Potrivit Programului de guvernare, operaționalizarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) va fi realizată cu asistența tehnică a experților Băncii Europene de Investiții și a experților celei mai de succes companii similare din Europa și a celei de administrare a rețelei existente, prin eficientizarea și reformarea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii din România (CNAIR).

Noul ministru al Transporturilor susține că este nevoie de creșterea capacității de a livra proiecte pentru România. ”Îmi doresc să convingem oameni capabili și pasionați să facă pasul către administrația publică și în același timp profesioniștilor din administrația actuală le spun că au partener în mine. Avem o oportunitate unică să dezvoltăm infrastructura în următorii ani, avem linii de finanțare solide, trebuie să construim și capacitatea instituțională pentru managementul acestor proiecte”, a adăugat Cătălin Drulă.

Viziunea sa pentru următorii 10 ani este dezvoltarea infrastructurii.

”Avem o viziune pe 10 ani şi avem o declaraţie de intenţie pe proiecte pentru că sunt trei lucruri esenţiale ca să putem realiza acest program, acest salt în dezvoltarea infrastructurii din România: banii, dacă nu sunt bani nu putem plăti facturile, în al doilea rând, capacitatea administrativă – degeaba semnezi 30 de contracte dacă nu am echipa care să poată să le deruleze – şi, în al treilea rând, priorităţile strategice, planul pe care îl avem s-a schimbat de foarte multe ori”, a conchis șeful de la Transporturi.

 

CITEȘTE ȘI:

CFR Călători suplimentează trenurile în perioada sărbătorilor de iarnă

Programul IMM Invest va fi prelungit până la 30 iunie 2021

Hyundai Motor a achiziţionat fosta fabrică General Motors din Sankt Petersburg

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...