Advertisement

Volkswagen Mini-Camper floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme Volkswagen Mini-Camper va fi disponibil în România!

Volkswagen Mini-Camper va fi disponibil în România!

Bazat pe a cincea generație a modelului Caddy, Volkswagen Mini-Camper a fost prezentat în primele schițe oficiale. Modelul va fi disponibil inclusiv pe piața din România!

Volkswagen Mini-Camper va fi succesorul versiunii Caddy Beach în gama VW Commercial Vehicles. La baza lui va sta cea mai recentă generație a LCV-ului mic Caddy, construit la uzina din Poznan, Polonia.

Istoria motorhome-urilor bazate pe utilitara Caddy datează din 2005, păstrându-și în timp conceptul care a consacrat prima generație: menținerea utilității prin proiectarea unui spațiu util cu elemente care pot fi înlăturate (de la pat la alte spații de depozitare). Iar viitoarea generație nu calcă strâmb, ci păstrează același nivel de flexibilitate și rămâne un veritabil frate mai mic al microbuzului California.

Volkswagen Mini-Camper floteauto.ro

➡ Totul despre Caddy 5! 💡

Sigur că aduce și noutăți, precum plafonul vitrat cu suprafața de 1,4 mp, care, la fel ca și celelalte suprafețe vitrate, poate fi complet acoperit. Patul are o lungime de aproape 2 m, iar salteaua stă pe arcuri-disc pentru confort maxim.

Rămâne suficient spațiu pentru scaunele pliabile de picnic aidoma celor de la California, la fel ca și pentru încăpătoarele genți de voiaj, care pot fi depozitate în zona special amenajată din dreptul geamurilor din spate, ferind, astfel, ocupanții de privirile indiscrete.

Volkswagen Mini-Camper – tehnică de top

Un pachet complet, format din 19 sisteme de asistență legate de confort și siguranță, veghează asupra călătoriilor. Printre ele – Travel Assist, format din pilot automat adaptiv și asistent activ de bandă, și care permite rularea autonomă de Nivel 2, precum și Trailer Assist, pentru rularea în marșarier cu remorca atașată.

Volkswagen Mini-Camper floteauto.ro

Sub capotă lucrează, la alegere, un motor TSI pe benzină de 1.5 litri și 116 CP, precum și o familie de propulsoare diesel 2.0 TDI de 75 – 102 și 122 CP, cu două catalizatoare SCR, menite să reducă la minimum emisiile de NOx.

Prezentarea oficială a noii versiuni va fi una virtuală, la începutul lunii septembrie 2020.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Primele prototipuri VAN.EA sunt gata de drum

Mercedes-Benz Vans implementează următoarea etapă a strategiei sale de electrificare cu VAN.EA.

MG3
Autoturisme

Test MG3. Sufletul petrecerii!

Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...

Citroën
Autoturisme

Test Citroën C3 și e-C3. Provocare acceptată!

S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...