Advertisement

compa
Home Piaţa auto Industrie auto Producătorul de piese auto Compa Sibiu menţine activitatea redusă și în luna iunie

Producătorul de piese auto Compa Sibiu menţine activitatea redusă și în luna iunie

Compa Sibiu îşi menţine activitatea redusă temporar şi în luna iunie, pe fondul reducerii volumului de comenzi, se arată într-un document al producătorului de piese auto transmis Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

Astfel, în luna iunie, contractele individuale de muncă pentru o parte a salariaţilor sunt suspendate, iar pentru o altă parte programul de lucru este redus de la cinci la patru zile pe săptămână. Un program normal de lucru are doar personalul din departamentele/atelierele în care există volumul de comenzi/lucru necesar.

„Decizia este luată în continuarea aceloraşi decizii deja adoptate pentru lunile aprilie şi mai 2020, având în vedere contextul economic dificil creat de pandemia Covid 19 si scăderea drastică a comenzilor şi a volumului de muncă”, a mai anunţat Compa.

Compa a înregistrat, în primul trimestru, venituri totale de 176,12 milioane de lei, cu 15,76% mai mici faţă de rezultatul din perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, cheltuielile totale au urcat la 168,12 milioane de lei, în scădere cu 13,81% faţă de T1 2019.

În primele trei luni ale anului, Compa a raportat un profit net de 5,94 milioane de lei, cu 50,74% mai scăzut decât în T1 2019.

Produsele Compa sunt asamblate pe automobile precum Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, GM, Mercedes, Peugeot, Porsche, Renault, Toyota, VW, Kia.

Principalele grupe de produse: componente pentru sisteme de injectie; lame, brate si prinderi pentru stergatoare de parbriz; cartere centrale, flanse si role pentru turbosuflante; pinioane pentru casete de directie; componente pentru coloane de directie; arcuri; piese stantate; piese forjate; transmisii cardanice; ansamble mecano-sudate; componente pentru instalatii de aer conditionat; echipamente industriale, matrite si scule.

 

CITEȘTE ȘI:

Emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor, în vizorul CE. Producătorul auto care a ratat ţinta

Zeci de vehicule electrice aruncate la gunoi!

Şantierele de autostrăzi şi drumuri expres deschise în 2020

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...