Advertisement

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT
Home Piaţa auto Autoturisme Test drive Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Test drive Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Honda Civic Sedan a primit câteva tușe care îi accentuează aspectul premium și, mai important, fac viața la volan mai frumoasă. În test, versiunea turbo de 1.5 l cu transmisie CVT.

Compactele trăiesc zile grele în Europa: în prima jumătate a anului 2019, vânzările au scăzut cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut. Chiar și așa, încă vorbim de al doilea cel mai de succes segment pe bătrânul continent, cu 13,1% din totalul pieței (în scădere de la 14,1%). Practic, pentru a te afirma într-un segment suprasaturat de concurență și săpat de explozia crossoverelor, trebuie să vii cu calități de substanță.

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Iar Honda Civic nu duce lipsă de ele, cu atât mai mult cu cât dispariția din gama japonezilor a surorii mai mari, Accord, a determinat-o să-și crească gabaritul, pentru a suplini golul rămas. Mai exact, noua generație a câștigat 7,2 cm în lungime față de fostul sedan (care, ce-i drept, era cam mic), integrându-se acum perfect în gabaritul mediu al segmentului.

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Civic arată sportiv și matur deopotrivă, iar faceliftul pe care l-a primit recent îi adaugă și câteva tușe premium. De exemplu, zona frontală a primit câteva elemente de la versiunea hatch, precum noul calandru din plastic negru lucios (piano), care l-a înlocuit pe cel cromat și ramele proiectoarelor de ceață, care, în loc de plastic mat, acum sunt lucioase. Marginea inferioară a barei de protecție, care înainte era neagră, este acum colorată în nuanța caroseriei, pentru mai multă stabilitate vizuală. Cea mai importantă schimbare exterioară, însă, este la nivelul farurilor: de acum, toată gama Civic are faruri full-LED, iar designul lor interior a fost modificat pentru o mai bună răspândire a luminii.

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Cu siguranță, cea mai importantă schimbare la interior este apariția butoanelor fizice și a potențiometrului de volum pe display-ul sistemului multimedia. Felicitări, Honda, pentru curajul de a te întoarce împotriva curentului, pentru a pune pe primul plan simplitatea în utilizare și nu aspectul futurist, dar lipsit de personalitate! Eu mă bucur și de noul scaun reglabil electric pe 8 direcții, iar restul pasagerilor apreciază noul sistem de sunet premium cu 10 boxe.

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

În rest, s-au păstrat același spațiu uriaș la genunchi (cu peste 5 cm mai mare decât la fostul Civic) și aceeași înălțime interioară suficientă, cu rezerva că la intrarea în mașină, trebuie să apleci capul ca să nu te alegi cu un cucui. Nici portbagajul nu a suferit modificări: cei 519 l îl califică drept cărăuș de nădejde pentru zilele de lucru și partener ideal pentru familii în week-end.

Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT

Pentru impresii de conducere, verdict și date tehnice, apasă 2!

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autoturisme

Lansarea noului model auto MG ZS HEV+ în România. Inovație, design modern și fiabilitate garantată

MG Motor România anunță lansarea oficială a noului model SUV, MG ZS...

Subaru Crosstrek
Autoturisme

Subaru Crosstrek. Trekking pe patru roți

Aveți nevoie de un vehicul compact care să facă față inclusiv pe...

AutoturismeIndustrie auto

Parcurile auto din România: oferte și tendințe

Parcuri auto din România: oferte și tendințe. Piața autovehiculelor rulate a devenit...

AutoturismePiaţa auto

Noul Fiat 600 este disponibil în România

FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...