Advertisement

Bacău - Piatra Neamț
Home Infrastructură Finanţare pentru Autostrada Transilvania, lotul Biharia-Borş

Finanţare pentru Autostrada Transilvania, lotul Biharia-Borş

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus cererea pentru obţinerea finanţării nerambursabile destinate realizării Subsecţiunii 3C3 Biharia-Borş, un lot din Autostrada Transilvania.

Fondurile vor fi alocate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 – Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-proiecte noi de investiţii, Operaţiunea – Cresterea mobilităţii pe reţeaua rutieră TEN-T globală.

Potrivit CNAIR, rezultatele aşteptate ale proiectului sunt :

  • Realizarea Autostrazii Transilvania – Secţiunea 3C, Subsecţiunea 3C3 Biharia – Borş, km 59+100 – km 64+450. Lungimea drumului nou construit este de 5,35 km;
  • 5 poduri si pasaje;
  • Un nod rutier.

Valoarea totală a proiectului este de 194.6 milioane de lei, din care 85% contribuţia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 138,9 milioane de lei, 15% contribuţia naţională – 24,5 milioane de lei, restul de 31,2 milioane de lei reprezentând cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA.

Operatorul economic care va realiza proiectarea şi execuţia este Asocierea Trameco – Vahostav SK – Drumuri Bihor – Drum Asfalt – East Water Drillings.

Traseul porţiunii de autostradă întinde între localităţile Biharia şi Borş şi se desfăşoară într-o zonă de câmpie, ce se înscrie între localităţile Biharia, Satu Nou şi graniţa româno – maghiară, intersectând la nord de localitatea Biharia drumul naţional DN 19 (Oradea – Satu Mare), la km 59+614.

La km 59+875 este prevăzut un nod rutier, respectiv nodul Biharia, cu 5 bretele şi 3 pasaje. În apropierea acestui nod rutier se află calea ferată CF 402 Oradea – Satu Mare, pe care o intersectează la km 60+066. Traseul aferent lotului 3 se termină la graniţa româno – ungară, la km 64+450.

 

CITEŞTE ŞI:

Cum primeşti BANI pe maşina de companie prin Sale&Leaseback

Test Fiat Doblo Cargo 1.3 Mjet 95 CP E6 Business Confort

Flote în leasing financiar: avantaje şi oportunităţi

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...