4 noi pasaje supraterane în Capitală, în zona bd. Theodor Pallady – Autostrada A2

Două pasaje rutiere supraterane vor fi construite la intersecţia bulevardului Theodor Pallady cu strada Nicolae Teclu, altul va fi amplasat la intersecţia Şoseaua Gării Căţelu - Drumul între Tarlale, iar cel de-al patrulea, la intersecţia Drumul între Tarlale - bd. Theodor Pallady.
Valea Prahovei

Consiliul Local al Primăriei Sectorului 3 din Bucureşti a aprobat, în şedinţa de miercuri, indicatorii tehnico-economici aferenţi construirii a patru pasaje rutiere supraterane, costurile estimate fiind de aproape 100 de milioane de lei cu TVA.

Intersecţia bd. Theodor Pallady – str. Nicolae Teclu

Unul dintre proiectele aprobate vizează degajarea traficului rutier în zona comercială a bulevardului Theodor Pallady. Astfel, vor fi construite două pasaje rutiere supraterane, fiecare cu câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens de deplasare la intersecţia bd. Theodor Pallady – str. Nicolae Teclu.

Costurile estimative sunt de aproape 27 de milioane de lei cu TVA.

„Zona unde este necesară realizarea unor obiective de investiţii este intersecţia dintre bulevardul Theodor Pallady, amenajat în continuarea autostrăzii A2, care asigură legătura cu puncte de interes din Bucureşti, şi strada Nicolae Teclu, unde este amenajat accesul către un important centru comercial, care se întinde pe o suprafaţă de teren apreciabilă şi care e accesat zilnic atât de un public numeros, având o adresabilitate extrem de diversă, cât şi de autoutilitarele pentru aprovizionarea cu mărfuri, rezultând că pentru traversarea intersecţiei e necesar un timp mai îndelungat”, se arată în raportul de specialitate al proiectului.

Intersecţia Şoseaua Gării Căţelu – Drumul între Tarlale

Un alt proiect de hotărâre adoptat se referă la construirea unui pasaj rutier suprateran pentru fluidizarea traficului auto în zona Căţelu, în intersecţia şoseaua Gării Căţelu – Drumul între Tarlale.

Pasajul rutier cu două benzi pe sens de circulaţie va avea rolul principal de a degreva intersecţia respectivă şi de a asigura delimitarea circulaţiei feroviare faţă de cea auto, conform referatului de aprobare a proiectului.

Proiectul mai presupune realizarea de trotuare pietonale adiacente, amenajarea spaţiilor verzi situate între trotuar şi partea carosabilă şi separarea totală a traficului rutier de cel feroviar, prin reamenajarea intersecţiei.

Costurile estimative depăşesc 39 milioane de lei cu TVA.

Intersecţia Drumul între Tarlale – bd. Theodor Pallady

Un al treilea proiect de hotărâre adoptat stipulează construirea unui pasaj suprateran exclusiv rutier care are rolul de a degreva intersecţia Drumul între Tarlale – bulevardul Theodor Pallady, precum şi amenajarea la sol aferentă acestuia, inclusiv reorganizarea circulaţiei în zona intersecţiei cu sens giratoriu.

Costurile estimate sunt de circa 31 de milioane de lei cu TVA.

Drumul între Tarlale, lărgit la două benzi pe sens

Un al patrulea proiect de hotărâre adoptat vizează creşterea capacităţii de circulaţie auto pe Drumul între Tarlale, prin lărgirea la două benzi pe sens de deplasare şi două trotuare pietonale amplasate lateral. Este prevăzută şi înlocuirea sistemului de iluminat stradal existent, care prezintă „un grad de uzură semnificativ şi un consum de energie electrică ridicat”, stipulează referatul de aprobare a proiectului.

Valoarea estimată a costurilor depăşeşte 28 milioane de lei cu TVA.

 

CITEŞTE ŞI:

Bosch continuă investițiile în România. Rezultatele financiare pentru 2019

Istoria companiei Mazda Motor Corporation pe scurt

Renault, Nissan şi Mitsubishi şi-au clarificat rolurile în cadrul Alianţei. Noua organizare

 

 

Adaugati comentariu