Compania Națională deAdministrare a Infrastructurii Rutiere a primit trei oferte în cadrul licitației pentru atribuirea contractului ”Sistem de monitorizare și informare asupra traficului și a condițiilor de circulație pentru Autostrada A1 București – Pitești, Autostrada A2 București – Cernavodă, Autostrada A3 București – Ploiești, DN 1 București – Ploiești”.
Până la termenul limită au depus oferte următorii operatori economici:
- Asocierea Asseco See – Urban Scope – BS Telecom Solutions – ASGO telecom
- Elektra Invest
- Asocierea Intetra Electronik Sanayi Ve Ticaret – Tetra HGS Electronik Sistemleri
Potrivit CNAIR, obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția unor ”Sisteme de monitorizare și informare asupra traficului și a condițiilor de circulație pentru Autostrada A1 București – Pitești, Autostrada A2 București – Cernavodă, Autostrada A3 București – Ploiești, DN 1 București – Ploiești”
Valoarea estimată a contractului este de 112,7 milioane de lei, fără TVA.
Durata contractului este de 84 de luni și cuprinde 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.
Lungimea sectoarelor de drumuri pe care vor fi implementate Sisteme de Transport Inteligente în cadrul acestui proiect este de aproximativ 360 de kilometri (din care 315 km pe sectoare de autostradă și 45 km pe drum național) la care se adaugă retehnologizarea și dezvoltarea capacităților Centrului de Monitorizare și Informare din cadrul DRDP București.
Similar acestei proceduri de achiziție publică, în urmă cu două săptămâni au fost deschise ofertele pentru următoarele proceduri de achiziție publică:
– ”Implementarea și integrarea sistemelor ITS pe Autostrada A1 Sibiu – Holdea”, cu o valoare estimată de 49,3 milioane de lei fără TVA;
– ”Implementarea și integrarea sistemelor ITS pe Autostrada A3 Târgu-Mureș – Nădășelu”, cu o valoare estimată de 68,6 milioane de lei fără TVA.
Implementarea Sistemelor de Transport Inteligente pe drumurile de mare viteză urmărește atingerea următoarelor obiective:
– Creșterea siguranței rutiere prin informarea în timp real a participanților la trafic
– Creșterea eficienței de administrare a infrastructurii rutiere
– Creșterea capacității de transport
– Impunerea eficientă a legislației rutiere
– Creșterea confortului utilizatorilor
CITEȘTE ȘI:
”Undă verde” pentru înfiinţarea registrului electronic al istoricului vehiculelor rutiere
BYD a depășit Volkswagen în China, pentru prima dată în 40 de ani
Comentați?