2015, al 10-lea an de creştere consecutivă pentru ALD Automotive

ALD Automotive, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa leasingului operaţional din România, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de euro. Anul trecut a marcat 10 ani de activitate pe piaţa locală pentru compania de leasing operaţional şi o creştere generală care se reflectă atât la nivelul flotei, cât şi în ceea ce priveşte numărul de clienţi.



ald-automotive-floteauto

În comparaţie cu anul 2014, flota auto a crescut cu 6%, ajungând în 2015 la 8.876 autovehicule. În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, acesta a crescut anul trecut cu 26% şi număra 336 de clienţi activi din companii din industrii variate, precum farma, servicii financiare, FMCG sau telecom. 80% dintre contracte sunt de leasing operaţional full service şi 20% de administrare a flotei auto, iar cea mai mare investiţie făcută de ALD Automotive în 2015 a vizat dezvoltarea flotei cu aproximativ 1.800 de autovehicule.

Evoluţia ascendentă a fost susţinută de diversificarea portofoliului pe segmente de clienţi şi dezvoltarea de noi servicii şi iniţiative destinate nevoii de mobilitate a acestora. Anul trecut a însemnat pentru ALD Automotive abordarea unei noi nişe de piaţă, cea a IMM-urilor, şi consolidarea poziţiei de precursor în materie de servicii inovatoare şi personalizate. Compania a creat primul produs de leasing operaţional de tip White Label de pe piaţa românească, a făcut prima livrare a unei flote electrice în sistem leasing operaţional către un client de top pe piaţa locală şi a livrat oficial primul hibrid din gama unui important producător de automobile.

Un alt segment de business cu rezultate foarte bune este platforma de licitaţii online pentru maşini uzate, ALD carmarket. De la lansarea acesteia, în martie 2010 şi până la finalul anului 2015, dealerii şi comercianţii au cumpărat online peste 7.000 de autovehicule returnate la finalul contractelor. Anul trecut au fost vândute 1.428 de maşini, iar 91% dintre tranzacţii s-au desfăşurat doar online. Astfel, platforma ALD carmarket a devenit un canal important de vânzare a autovehiculelor uzate, câştigând încrederea unei reţele extinse de cumpărători care subscriu oferte online pentru maşinile aflate în licitaţie.

Strategia de dezvoltare a companiei pentru 2016 include, în primul rând, concentrarea pe clienţi si pe creşterea continuă a calităţii serviciilor oferite. În al doilea rând, dat fiind progresul tehnologic, compania se va axa şi pe dezvoltarea unor noi aplicaţii şi platforme care să vină în sprijinul managerilor de flotă şi utilizatorilor autovehiculelor. ALD Automotive va continua şi anul acesta susţinerea iniţiativelor de protejare a mediului înconjurător prin cursuri de condus defensiv şi ecologic oferite utilizatorilor şi prin diverse acţiuni de „înverzire” a flotelor auto ale clienţilor.

ALD Automotive este filiala specializată în leasing operaţional şi administrarea flotelor de autovehicule a Grupului Société Générale. ALD Automotive este unul dintre cei mai mari furnizori din Europa şi o companie de referinţă pe piaţa sa: operează în 41 de ţări, are 5,000 de angajaţi, administrează peste 1,200,000 de autovehicule (31 decembrie 2015)

 

 

Adaugati comentariu