WebEye România pune din nou inovaţia la dispoziţia clienţilor şi lansează aplicaţia Connect, serviciu disponibil pe dispozitive cu sistem de operare Android care permite dialogul nelimitat, cu costuri reduse, între diferiţi actori ai actului de transport precum şi comunicarea şoferilor cu familiile lor.
WebEye Connect este uşor de utilizat şi devine activ prin simpla conectare a telefonului/ tabletei la unitatea de bord a vehicului.
Informaţia şi modul de transmitere a ei sunt elemente extrem de importante pentru un business. Comunicarea clasică în timp real implică uneori costuri semnificative, care acum sunt mult diminuate prin utilizarea aplicaţiei WebEye Connect. Ce aducem nou? Un serviciu modern şi uşor de utilizat, comunicarea se face nelimitat, costurile sunt mici şi nu mai sunt necesare alte device-uri decât smartphone-ul sau tableta şoferului”, a declarat Levente Gall, directorul de vânzări al WebEye România.
Aplicaţia WebEye Connect funcţionează de pe orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android, poate fi descărcată gratuit de pe Google Play şi se conectează prin bluetooth la unitatea de bord, nefiind astfel necesară conexiunea aparatului la Internet.
Cu ajutorul aplicaţiei Connect se pot transmite şi mesaje text predefinite, precum status comandă transport, diferite costuri pe parcursul execuţiei, alimentări cu combustibil, ataşare sau detaşare semiremorcă (container). Transportatorii au acces la informaţii în timp real privind poziţia şoferului, locaţia remorcii sau a containerului sau la multe alte informaţii care ţin de economia unei curse.
Astăzi, doar 1 din 10 vehicule nu dispune de o unitate de bord. Prin simpla conectare la aceasta, se activează „linia verde” dintre şofer şi firma de transport, ceea ce permite gestionarea eficientă a activităţii.
Comentați?