Advertisement

Home Piaţa auto Flotă verde WATT eCV1, o nouă propunere pentru electrificarea flotelor de vehicule comerciale ușoare

WATT eCV1, o nouă propunere pentru electrificarea flotelor de vehicule comerciale ușoare

Watt Electric Vehicle Company (WEVC), un pionier în proiectarea, ingineria și fabricarea de vehicule electrice cu volum mic – mediu, atât sub propria marcă, cât și pentru terți, a prezentat la NEC Birmingham un vehicul comercial ușor.

Conceput pentru o producție de până la 5000 de vehicule pe an, vehiculul inovator și extrem de flexibil, cu numele de cod WATT eCV1, poate constitui punctul de plecare pentru o gamă largă de modele pentru flotele comerciale.

Un exemplu este modelul expus la NEC Birmingham, rodul colaborării cu specialistul în vehicule electrice ETRUX, cu care WEVC a semnat un memorandum la începutul acestui an. Acesta beneficiază de platforma de 3,5 tone a lui eCV1, completată de o caroserie proiectată și construită ETRUX. Următorul pas este ca tehnologia platformei WEVC pentru vehicule electrice să fie adaptată de acest partener într-o gamă amplă de modele pentru piața vehiculelor comerciale.

Prima dintre mai multe oferte de vehicule comerciale venite de la WEVC, eCV1 folosește arhitectura PACES a companiei. O platformă modulară, sofisticată, dar rentabilă. Dezvoltată pentru a sprijini producătorii de vehicule comerciale, specialiștii în conversii și operatorii de flote în tranziția către un viitor electric, PACES respectă reglementările ISO și standardele stricte de siguranță pentru Omologare de Tip pentru Serii Mici în Europa.

În cazul PACES, bateriile sunt integrate în structura principală, optimizând rigiditatea, minimizând greutatea și maximizând sarcina utilă. Ca rezultat, eCV1 elimină compromisurile structurale, de greutate și de montare a structurilor care sunt inerente în cazul majorității modelelor de LCV electrice. Mai ales că multe dintre ele sunt versiuni modificate ale modelelor cu propulsie clasică. Lucru care induce și constrângeri legate de procesele tradiționale de producție de mare volum.

eCV1 dispune de un post de conducere plasat central, astfel că permite șoferului să părăsească vehiculul în deplină siguranță indiferent de partea drumului pe care acesta se deplasează sau este trotuarul. Cabina poate fi configurată cu unul sau două locuri, iar suprafața vitrată de mari dimensiuni oferă o vizibilitate excelentă, astfel că acest model este mai sigur de condus și mai ușor de manevrat și parcat.

Un alt beneficiu al poziției centrale de conducere este că a permis repoziționarea stâlpilor A în interior, reducând astfel suprafața frontală și rezistența, elemente cheie în proiectarea unui vehicul utilitar electric eficient. Designul unic al platformei creează un spațiu generos la înălțime completă, facilitând intrarea și ieșirea ușoară, dar și o opțiune de „plimbare prin cabină”, ideală pentru vehiculele de livrare urbane.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

draghi
Industrie auto

Raportul Draghi avertizează UE că deciziile sale duc la slăbirea industriei auto

În raportul său despre competitivitatea europeană, fostul președinte al Băncii Centrale Europene...

vehiculele electrice
Analize de piațăFlotă verde

Vehiculele electrice parcurg mai mulți kilometri decât cele termice. Studiu BloombergNEF

Ideea că vehiculele electrice ar fi folosite doar pentru călătorii scurte pare...

Vehicule comerciale uşoare

Renault prezintă la IAA Transportation 2024 un concept car și Master H2-Tech Prototype

Renault va fi prezent la evenimentul IAA Transportation de la Hanovra, între...

Toyota
Flotă verdeIndustrie auto

Toyota reduce cu o treime producția de mașini electrice

Pentru a face față încetinirii vânzărilor de mașini electrice din Europa și...