Advertisement

id.3
Home Piaţa auto Flotă verde VW începe producţia de masă a modelului electric ID.3

VW începe producţia de masă a modelului electric ID.3

VW a demarat oficial producţia modelului ID.3, prima sa maşină electrică asamblată pe noua platformă MEB, marcând începutul conversiei fabricii sale din Zwickau de la producţia de automobile pe benzină la cea de vehicule electrice.

Constructorul auto german a prezentat ID.3, un hatchback electric mic, în luna septembrie.

Modelul este oferit în diferite variante, în funcţie de autonomia cuprinsă între 300 – 500 km, cu un preţ ce porneşte de la „mai puţin de 30.000 de euro”.

„ID.3 va aduce o contribuţie importantă la mobilitatea electrică. Acesta face ca mobilitatea individuală curată să fie accesibilă pentru milioane de oameni şi reprezintă un punct de reper pentru compania noastră pe drumul spre neutralitatea din punct de vedere climatic până în 2050, a afirmat Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen Group, în cadrul ceremoniei care a marcat debutul producţiei.

Înainte de conversie, la fabrica din Zwickau erau produse mai multe variante ale VW Golf, precum şi corpuri pentru Bentley Bentayga şi Lamborghini Urus. Producţia depăşea 250.000 de vehicule pe an cu 8.000 de angajaţi.

Acum, VW intenţionează să asambleze 100.000 de modele ID.3 începând de anul viitor, numărul acestora urmând să crească la 330.000 de unităţi în 2021.

 

Citiţi articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ŞI:

Posibilităţi de contestare a sancţiunilor impuse de legislaţia transportului alternativ

Clever devine FREE NOW, parte a platformei deţinută de Daimler şi BMW

Cum asigură sharetoo mobilitatea eficientă a companiilor

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Mercedes-Benz eVito
Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Mercedes-Benz eVito. Drumul spre electrificare

Mercedes-Benz eVito furgon este o utilitară de dimensiuni medii ce rămâne o...

china
Industrie auto

Eurostat: China a devenit, în ultimii ani, principalul partener al industriei auto din UE

China a fost, în 2022, cel mai mare consumator de vehicule produse...

stellantis
Industrie auto

Succesorul lui Carlos Tavares la Stellantis ar putea fi Luca Maestri, fost director financiar la Apple

De la plecarea lui Carlos Tavares din funcția de CEO al Stellantis,...