Volkswagen vehicule comerciale, în plină ascensiune

Constructorul german de autovehicule comerciale Volkswagen a reușit să vândă 161.700 de autovehicule în primele patru luni ale anului, ceea ce reprezintă o creștere de aproape cinci procente comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.



VW Comerciale vânzări

 

VW Comerciale vânzări

Cea mai mare cerere a fost pentru gama T, unde solicitările au depășit 67.000 de unități, cu o creștere de 4,8% față de anul trecut. Pe locul secund al creșterii a fost binecunoscutul Caddy, ale cărui vânzări de 50.800 unități au reprezentat o creștere de 10,8% față de 2016. De anul trecut, Amarok a venit dotat cu motorizarea V6 ceea ce a însemnat o perioadă de stagnare a vânzărilor pentru pick-up-ul german. Din acest motiv creșterea pentru gama Amarok a fost de doar 0,8%, ajungând anul acesta la 23.800 de unități livrate. Din cauza schimbării de generație pe gama Crafter, acesta a avut o pauză în cadența livrărilor ceea ce a tras în jos livrările gamei, fiind singurul care a înregistrat o scădere din partea mărcii: -8,9%. Adică s-au livrat doar13.900 de unități. Este de așteptat însă ca până la finalul anului Crafter nu doar să echilibreze dar chiar să și depășească cifrele de anul trecut.

Amarok a fost lansat inițial doar în versiunile de echipare mai bune, Highline și Aventura, cu motorizările de peste 200 CP. Varianta de bază, care va avea un preț comparabil cu fostul Amarok 2.0 TDI, se așteaptă să ridice destul de mult cifrele de vânzări.

 

Adaugati comentariu