Advertisement

VW T-Roc
Home Piaţa auto Autoturisme Volkswagen T-Roc. Asalt german la Qashqai

Volkswagen T-Roc. Asalt german la Qashqai

La Frankfurt a ajuns și Volkswagen T-Roc, fratele mai mic al lui Tiguan, baby SUV-ul care va fi aruncat în războiul cu Nissan pentru a se lua la întrecere cu extrem de popularul Qashqai. 

Ieșit luna trecută pe porțile uzinei germane, T-Roc este trimis în lume pentru a face cifrele de vânzări să explodeze. Volkswagen speră să ajungă de la 6,4 milioane de vehicule vândute la 10.6 milioane, în următorii 10 ani.

T-Roc vine ca un SUV compact de lifestyle, cu o caroserie în două culori și acoperiș cu linie plonjată de coupe. Noul SUV este cu 252 mm mai scurt ca Tiguan (4.234/1.819/1.573), dar preia elemente de design de la fratele mai mare. Construit pe versiunea A1 a platformei MQB a grupului Volkswagen, ca și Golf și Tiguan, și nu pe A0, ca Polo și Audi Q2, T-Roc asigură spațiu generos pasagerilor și un portbagaj de 445 de litri (1290 cu bancheta 60/40 rabatată).

Volkswagen T-Roc
Foto: Cristi Ştefan

Interiorul de asemenea personalizabil vine cu mai multă tehnologie ca un smartphone de ultimă generație. Lansarea pe piață a lui T-Roc corespunde și cu debutul noii generații a bordului Active InfoDisplay, cu ecran mare de 11.7 inchi în spatele volanului. În consola centrală, își va găsi locul un display de 8 inchi. care poate primi interfața App Connect. Se găsesc la bord două porturi USB și posibilitatea de încărcare prin inducție. Melomanii vor avea parte opțional de un sistem de sonorizare Beats. Tot opțional este și plafonul panoramic.

Volkswagen include în gama T-Roc șase motoare turbo. Pentru fanii propulsoarelor pe benzină vor fi disponibile unitățile de 1.0 litru (115 CP, cutie manuală cu 6 trepte), 1.5 (150 CP, cutie manuală în 6 trepte, cutie automată DSG cu 7 trepte și tracțiune integrală 4Motion) și 2.0 litri (190 CP, cutie automată cu 7 rapoarte și 4Motion). Gama diesel cuprinde motoarele de 1.6 TDI (transmisie manuală cu 6 trepte) și 2.0 litri cu 150 CP, cutie manuală cu 6 trepte și tracțiune față, manuală cu 6 trepte și 4Motion, DSG cu 7 rapoarte cu tracțiune față. Vârful de gamă va fi motorul de 2.0 TDI cu 190 CP, transmisie DSG cu 7 trepte și tracțiune integrală 4Motion.

Volkswagen T-Roc

SUV-ul german va ajunge pe piață în luna noiembrie. Primele teste oficiale, la care revista Flote Auto va fi prezentă, vor fi desfășurate la sfârșitul lunii octombrie, în Portugalia. Veți putea citi primele impresii despre noul model în numărul 40 al revistei.  

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Captur
Autoturisme

Test Renault Captur. Capturant

Știu, ăsta nu e un cuvânt în limba română. Dar mi-am permis...

Bayon
Autoturisme

Test Hyundai Bayon. Bayonne voyage!

Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din gama Hyundai și a...

Autoturisme

Tot ce trebuie să știi despre vâscozitatea uleiului de motor

Vâscozitatea uleiului de motor este un factor esențial care influențează performanța și...

Autoturisme

De la hibrid la electric: Cum se simte trecerea la Mercedes-Benz EQE?

De la hibrid la electric: Cum se simte trecerea la Mercedes-Benz EQE?...