Cel mai popular SUV al casei din Wolfsburg se pregătește de o împrospătare majoră. Acest facelift radical este evident, dacă privim teaserul publicat de Volkswagen. Miza e mare, pentru că Tiguan este actualmente cel mai bine vândut crossover Volkswagen atât în Europa și în Statele Unite, cât și în China. În Europa, în primele două luni ale anului, Tiguan a fost comercializat în 35.822 unități, peste T-Roc (28.590 unități) și T-Cross (24.011 unități).
Iată cele mai ieftine SUV-uri și crossovere 4×4 din România!
Dacă până acum piața din China domina, acum, din cauza coronavirusului, vânzările SUV-urilor VW au scăzut la mai puțin de jumătate din cele de pe bătrânul continent. Astfel, în primele două luni, cele trei modele au fost comercializate în Europa în 88.423 unități, în timp ce în China aceleași modele au fost vândute în (atenție) primele trei luni în 37.692 unități.
Pe acest fond, Volkswagen plănuiește să-l împrospăteze pe Tiguan și, așa cum o arată teaserul din deschiderea articolului, va fi un facelift radical. Colegii de la carbuzz au discutat cu Dr. Hendrik Muth, șeful departamentului de marketing VW, care le-a dezvăluit, via skype:
”Mașina va primi o zonă frontală complet nouă, inclusiv capota și… toate celelalte piese. Va arăta mult mai dinamic și o să vedeți că, din moment ce designul va deveni mai puțin orizontal, va fi foarte sportiv și mai masculin. Două dintre elementele pe care le veți remarca sunt farurile LED, și vă dezvălui că viitorul Tiguan va avea lumini 100% LED atât pe față cât și pe spate, așa cum va avea și o versiune R-Line”.
Cât despre versiunea sportivă R, reprezentantul VW a spus că nemții studiază posibilitatea de a o echipa cu motoare mai puternice, dar nu în viitoarul imediat. Știm că în Europa vor exista versiuni plug-in și credem că una dintre acestea ar putea anima și versiunea de top Tiguan.
Habitaclul versiunii cu facelift va primi noul sistem multimedia MIB 3 de pe Golf Mk8 și un sistem nou de iluminare ambientală multicoloră.
via carbuzz
Comentați?