Viitorul Nissan X-Trail: faruri bumerang și platformă CMF?

Viitorul Nissan X-Trail în versiune americană a fost surprinsă pe străzile din Statele Unite. Rogue, căci așa îl cheamă, pare a împrumuta multe elemente de la conceptul Xmotion.
2021 viitorul Nissan X-Trail (1)

SUV-ul de clasă medie a luat naștere în anul 2000, ajungând actualmente la a treia generație. Aceasta a început să fie produsă în 2013 în Japonia și în curând își va lua adio de la liniile de producție, lăsând locul celei de-a patra generații.

Colegii de la motorauthority l-au surprins pe străzile din Statele Unite, iar noi am tras cu ochiul pe site-ul lor. Deci, cum va arăta viitorul Nissan X-Trail?

Păi, în primul rând, va primi un calandru frontal V-Motion cu multe linii orizontale, lucru clar vizibil chiar și cu camuflajul ”profi” cu care l-au îmbrăcat japonezii. De asemenea, grila va fi suplimentată cu două fante laterale verticale. Apoi, luminile ar putea fi fie bumerang, ca la prototipul Xmotion, fie compuse din două blocuri optice suprapuse.

2021 viitorul Nissan X-Trail (1)

De sub camuflaj nu ”răzbat indicii” despre vreo legătură între blocul superior cu lumini de zi și semnalizări și cel de jos, rectangular. Probabil că cea mai plauzibilă variantă este cea cu blocuri optice independente, așa cum sugerează desenele celor de la kolesa.ru, pe care vi le prezentăm mai jos.

Citește aici testul X-Trail vs Koleos vs Kodiaq vs 5008!

Plafonul este orizontal, pentru a păstra suficient loc la cap pentru călătorii de pe al treilea rând de scaune. Al treilea rând de geamuri laterale are un desen dinamic, asemănător actualei generații, la fel ca și hayonul cu luneta înclinată, pentru a nu renunța complet la ideea de sportivitate. În aceeași notă a fost plasat strategic și un eleron generos deasupra lunetei.

2021 viitorul Nissan X-Trail (1)

La interior a apărut un display central floating, probabil de 10 inci, care are butoane fizice și două potențiometre rotative (la actuala generație este integrat), un instrumentar digital ce pare a măsura 12,3 inci, volanul de pe Juke și o manetă mică pentru schimbătorul de viteze, pentru că tunelul central este neobișnuit de înalt.

Platforma tehnică ar putea fi modulara CMF a grupului Renault/Nissan/Mitsubishi, în cea mai recentă iterație a variantei destinate autovehiculelor mari, CMF-D.

via motorauthority

 

 

Adaugati comentariu