Vânzările de autoturisme Dacia noi în Marea Britanie au crescut anul trecut cu 39,1% în comparaţie cu 2013, la 23.860 unităţi, deşi marca românească a înregistrat o scădere de 26,5% în luna decembrie faţă de aceeaşi lună din 2013, pe o piaţă în urcare cu 9,3% anul trecut.
Cota de piaţă a Dacia a avansat la 0,96% în 2014, de la 0,76% în 2013, în condiţiile în care înregistrările de autoturisme noi au avansat de la 17.146 unităţi la 23.862 unităţi, potrivit datelor Asociaţiei britanice a producătorilor şi dealerilor de maşini (SMMT), citate de Mediafax.
La nivelul lunii decembrie, cota de piaţă a mărcii româneşti a coborât la 0,9% faţă de 1,34 în decembrie 2013, iar vânzările de maşini noi au scăzut de la 2.047 unităţi la 1.503 unităţi.
Piaţa auto din Marea Britanie a crescut cu 9,3% în 2014, la 2,47 de milioane de unităţi, consemnând cel mai important avans din 2004 până în prezent.
Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Europa, după Germania.
În Franţa, înmatriculările de autoturisme Dacia noi au crescut cu 12,9% în 2014, la 105.896 unităţi, conferind mărcii o cotă de piaţă de 4,88%. În luna decembrie, vânzările de maşini Dacia noi au scăzut cu 18,8%, la 8.386 unităţi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
În primul trimestru din 2025 au fost produse în România 135.723 de...
•Flote Auto16 aprilie 2025Numărul de vehicule electrice vândute la nivel global în luna martie 2025...
•Ada Ștefan15 aprilie 2025Înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 10,4% în luna martie 2025...
•Ada Ștefan4 aprilie 2025Înmatriculările de autovehicule din România au crescut cu 10,4% în martie 2025...
•Flote Auto2 aprilie 2025
Comentați?