Skoda se bucură de cel mai bun prim trimestru din istorie. În primele 3 luni din 2016, vânzările cehilor au crescut cu 4,3%, ajungând la un total de 276.000 de vehicule.
Odată cu creșterea numărului de mașini tranzacționate, s-a înregistrat și o cifră de vânzări de 3,38 miliarde de euro, în creștere cu 6,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Consecința a fost obținerea unui profit de 315 milioane de euro, în creștere cu 30,2%.
”Am continuat într-un mod firesc sussesul de anul trecut și în primul trimestru al acestui an. Datorăm acest succes gamei variate de modele, în special noului Superb, angajaților motivați și partenerilor pe care-i avem pe diferite piețe de desfacere.(…) Viitoarea noastră campanie va fi axată pe lansarea noii Skoda Kodiaq”, spune Bernhard Maier, CEO Skoda.
Oficialii Skoda se așteaptă ca și în a doua parte a anului, vânzările să aibă în contiunare un trend ascendent, mai ales datorită lansării SUV-ului Kodiaq. Familia Kodiaq va fi asamblată pe platforma MQB care stă la baza noului VW Tiguan, va avea o lungime cu 20 cm mai mare și va beneficia de 7 locuri. Elementele de stil vor rămâne aproape neschimbate față de conceptul Vision S, prezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an.
Și da, am scris corect: ”familia Kodiaq”. Deși doar SUV-ul clasic a fost anunțat, Skoda pregătește în viitor extinderea gamei de crossovere cu două noi modele: o versiune vRS și un Coupe SUV ci 5 uși. Motorizările viitorului SUV vor proveni de pe gama Superb, în timp ce un plug-in hybrid va fi disponibil mai târziu.
Comentați?