Echipa Borussia Dortmund joacă într-o reclamă la utilitarele Opel plină de amuzament. Și asta pentru că Opel a spus stop reclamelor convenționale.
Cine a spus că spoturile publicitare la vehicule utilitare ar trebui să fie serioase și pline de cifre? Așa cum noua gamă Opel refuză să mai fie plictisitoare, la fel se întâmplă și cu reclamele producătorului german.
Acțiunea se petrece la un antrenament al Borussiei, când mingea părăsește terenul și se lovește de un Movano parcat în apropiere. Din acest moment, tot clipul devine o întrecere între jucătorii galben-negrilor și șoferii utilitarelor Opel de lângă teren, interpretați de membrii cele mai vestite trupe de acrobați cu mingea: F2 Freestylers. Combo, Movano și Vivaro, cu ușile din spate larg deschise, au rolul porților în care echipele trebuie să marcheze. După o repriză amuzantă de driblinguri, mișcări acrobatice și lovituri precise, ambele echipe fac pace.
Reclama, postată pe rețelele de socializare ale clubului german de fotbal, a strâns în 3 zile 5.3 milioane de vizualizări și 193.000 de like-uri.
Citroën sărbătorește cea de-a 30-a aniversare a modelului Jumper, succesorul celebrelor TUB...
•Flote Auto4 aprilie 2024Ford Pro completează electrificarea familiei sale de înaltă productivitate Transit în Europa...
•Flote Auto2 aprilie 2024Cu o autonomie care poate atinge 460 km WLTP, Renault Master E-Tech...
•Flote Auto1 aprilie 2024Noua generație a lui Movano păstrează atributele deja cunoscute și vine, în...
•Flote Auto29 martie 2024
Comentați?