Advertisement

Drumul Expres Pitești - Mioveni
Home Infrastructură Un pas înainte pentru Drumul Expres Pitești – Mioveni

Un pas înainte pentru Drumul Expres Pitești – Mioveni

Consiliul Județean Argeș a finalizat licitația destinată elaborării Studiului de Fezabilitate pentru Drumul Expres Pitești – Mioveni, contractul fiind câștigat de asocierea HVID Consulting Group – Via Design.

Durata de realizare a serviciilor este de 12 luni de la data de începere a contractului, din care elaborare Studiu de fezabilitate – 9 luni; asistența tehnică pentru susținerea aplicației de finanțare și asistență tehnică pentru procedura de atribuire a proiectării și execuției lucrărilor – 2 luni; raportul financiar final – 1 lună

Valoarea contractului este de 2,77milioane de lei (fără TVA), sursa de finanțare a investiției urmând să fie asigurată prin Programul de Transport 2021 – 2027

„Varianta de traseu avizată are o lungime estimată de 10,39 km și va asigura un carosabil corelat cu traficul estimat, dimensionat pentru trafic greu și agabaritic, pentru o viteză de proiectare de 100 – 120 km/h. În afară de drumul propriu zis, investiția presupune și construirea de poduri, pasaje pe drum expres, restabilirea legăturilor rutiere întrerupte de drumul expres, nodurile rutiere și podețe. Sunt stabilite două noduri rutiere. Un nod este prevăzut la desprinderea drumului expres din autostrada de centură a Municipiului Pitești A1, respectiv în zona km 117+300, unde este indicată execuția unui nod direcțional de mare viteză între cele două căi de comunicație, alcătuit din 6 bretele unidirecționale. Pentru asigurarea unei bune legături cu DN 73E – Centura de sud Mioveni este prevăzut un nod rutier în zona km 10+150, amplasat pe raza orașului Mioveni”, a explicat Marius Nicolaescu, vicepreședinte CJ Argeș.

În luna noiembrie 2022, a fost semnat un protocol de colaborare între CNAIR și Consiliul Județean Argeș pentru construcția Drumului Expres A1 – Pitești – Mioveni.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Schemă de ajutor de stat de 2,25 miliarde lei pentru investițiile în regiunile mai puțin dezvoltate

Chinezii de la Lynk & Co intră pe piața din România

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara-Moravița
Infrastructură

9 oferte pentru construcția primului lot al Autostrăzii Timișoara – Moravița

Antreprenori din România, Bulgaria, Italia, Turcia și Ucraina au depus 9 oferte...

a3 Ploiești - Brașov
Infrastructură

Compania Națională de Investiții Rutiere a preluat proiectul Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a preluat de la Compania Națională...

Târgu Frumos - Lețcani
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Licitație pentru construcția tronsonului Târgu Frumos – Lețcani

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, astăzi, spre publicare în...

Sibiu - Făgăraș
Infrastructură

A început construcția Autostrăzii Sibiu – Făgăraș. Circulația ar trebui deschisă în 2028

Antreprenorul turc Maykol a demarat construcția Autostrăzii Sibiu – Făgăraș, pentru început...