Home Piaţa auto Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT livrează productivitate cu elemente inspirate din motorsport

Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT livrează productivitate cu elemente inspirate din motorsport

Ford Pro prezintă o nouă serie exclusivă de vehicule comerciale de top sub marca MS-RT, combinând aspectul spectaculos cu performanțe remarcabile.

Mai exact, este vorba despre Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT. Cele două modele exclusive au fost proiectate într-o colaborare strânsă între echipa globală Ford și specialiștii de la MS-RT – o ramură a partenerului de raliuri Ford M-Sport – pentru a oferi o combinație unică de aspect remarcabil inspirat din motorsport, experiență îmbunătățită de conducere și capacitate de top de încărcare.

„Suntem încântați să adăugăm modele MS-RT în portofoliul nostru Ford Pro, oferind o opțiune interesantă pentru clienții care au nevoie de un vehicul comercial, dar doresc, de asemenea, să facă o declarație despre afacerea lor”, a declarat Hans Schep, director general, Ford Pro Europe. „Mai mulți clienți doresc un vehicul de lucru pentru săptămâna de muncă, dar ceva care să le susțină stilul de viață în weekend. Aceste noi vehicule MS-RT sunt răspunsul perfect.”

Derivate din Transit Custom și Ranger de ultimă generație, cele două modele MS-RT combină atracția vizuală îndrăzneață cu upgrade-urile de pe partea tehnică. E-Transit Custom MS-RT este disponibil cu un sistem de propulsie electric de 210 kW (285 CP), ceea ce îl face cel mai puternic Transit Custom produs vreodată. Ranger MS-RT, cu motorul diesel V6 de 3,0 litri, dispune de o suspensie unică pentru a-și îmbunătăți comportamentul dinamic și pentru a-l face cel mai performant pick-up pe șosea.

Clienții pot comanda Transit Custom MS-RT, E-Transit Custom MS-RT sau Ranger MS-RT de la dealerii Ford Pro, livrările fiind programate pentru jumătatea acestui an.

Ford Transit Custom MS-RT

Ford Transit Custom MS-RT oferă un design exterior inspirat de curse, specificații interioare exclusive și o gamă largă de opțiuni de propulsie. Acestea includ variante diesel, Plug-in Hybrid și complet electric. Dezvoltat cu atenție pentru a beneficia de productivitatea sporită și capacitățile de încărcare ale celui mai recent Transit Custom, acesta oferă până la 6,8 m3 spațiu maxim de încărcare și până la 1.124 kg sarcină utilă netă maximă, oferind în același timp o experiență de conducere îmbunătățită.

Exteriorul Transit Custom MS-RT dispune de o bară de protecție față complet nouă, aerodinamică, cu spoiler integrat, praguri laterale sport pentru a coborî vizual prezența generală a vehiculului și o bară de protecție spate cu difuzor integrat. De asemenea, dispune de un spoiler spate inspirat din motorsport, care a fost optimizat pentru fluxul de aer folosind simulări computerizate avansate.

Sub aripile evazate, jantele exclusive din aliaj antracit de 19 inchi sunt cu jumătate de inchi mai late decât cele de la Transit Custom, contribuind în același timp la creșterea lățimii totale a ecartamentului cu mai mult de 50 mm față de standard. Anvelopele 235/45 R19 Goodyear Eagle Sport și noua platformă a Transit Custom cu suspensie spate independentă îmbunătățesc și mai mult aderența și stabilitatea pe șosea, oferind în același timp mai mult confort.

Modelul electric E-Transit Custom MS-RT se mândrește cu cea mai mare putere dintre toate modelele Transit Custom de până acum, cu un motor electric de 210 kW (285 CP) care antrenează roțile din spate și oferă performanțe line. Pentru a optimiza eficiența energetică, modurile de condus selectabile permit ca automobilul să fie condus cu 160 kW în modul Normal și cu 100 kW în modul Eco.

Motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri este disponibil cu 170 CP și o cutie de viteze automată cu opt trepte, cu tracțiune integrală inteligentă opțională sau ca versiune cu transmisie manuală cu șase trepte și tracțiune față, cu 150 CP. 1 Varianta Plug-in Hybrid de 232 CP are un motor pe benzină de 2,5 litri și o baterie de 11,8 kWh. 2

„Indiferent de opțiunea de propulsie pe care o alegeți, totul la Transit Custom are ADN de la MS-RT care curge prin el, oferind entuziasmul pe care clienții îl caută alături de productivitatea de care au nevoie”, a spus Schep. „Modelul complet electric E-Transit Custom MS-RT de 210 kW împinge această atracție și mai departe.”

Interiorul elegant și confortabil dispune de scaune față ergonomice complet noi, cu suporturi laterale pentru o mai bună susținere, finisate în piele ecologică și piele întoarsă, cu logo-uri MS-RT și cusături albastre.

În momentul lansării va fi disponibilă o gamă de culori MS-RT atrăgătoare, inclusiv Yellow Green și MS-RT Blue. Capacele de oglinzi și mânere de ușă negre lucioase vor fi standard. Toate modelele vin, de asemenea, cu etriere de frână vopsite MS-RT Blue, un nou detaliu atrăgător oferit pentru prima dată pe un Transit Custom.

Ford Ranger MS-RT

Ford Ranger MS-RT este conceput pentru a fi un pick-up suprem pe stradă, cu un stil musculos inspirat din motorsport. Pick-up-ul este propulsat de puternicul motor diesel V6 de 3,0 litri de la Ford care livrează 240 CP și 600 Nm și folosește o transmisie automată cu 10 trepte, cuplată la noul sistem de tracțiune integrală e4WD, așa cum se găsește și la alte modele din gama Ranger. Ranger MS-RT menține aceeași capacitate excepțională de încărcare de 1 tonă și o capacitate de remorcare de 3.500 kg regăsite la noului Ranger.

Din punct de vedere vizual, partea frontală Ranger MS-RT este inspirată de la camionetele Ranger care concurează în Asia la curse extreme și oferă o parte frontală cu grilă de tip fagure.

Pragurile laterale sunt elegant integrate vizual pentru o postură mai joasă, iar în spate se află o bară de protecție distinctivă cu difuzor integrat. Hayonul spate integrează logo-ul MS-RT și un spoiler exclusiv, completat de unul secundar poziționat în partea superioară a cabinei. Această combinație unică de spoilere a fost optimizată folosind simulări computerizate pentru a ajuta la echilibrul aerodinamic general și pentru a spori stabilitatea la viteze mari.

Jantele exclusive Diamond-Cut de 21 inchi utilizează‑anvelope 275/45 R21 cu profil redus și sunt cele mai mari roți oferite vreodată pe un Ford Ranger. Acestea se află în interiorul aripilor evazate care extind lățimea totală a vehiculului cu 82 mm atât în față, cât și în spate. Ecartamentul este și el mai mare cu 40 mm pe fiecare punte pentru aderență și stabilitate îmbunătățite.

Suspensia unică 10 a fost optimizată pentru a ajunge la nivelul ideal de manevrabilitate și confort, cu amortizoare noi, mai ferme în față, un reglaj reajustat al suspensiei spate și o reducere totală a gărzii la sol cu 40 mm. Acest lucru conferă modelului Ranger MS-RT o postură mai sportivă și oferă, de asemenea, o mai mare precizie și stabilitate în viraje.

Interiorul distinctiv dispune de scaune noi, cu mai mult suport lateral, pentru a oferi un aspect mai sportiv, sporind în același timp confortul. Șoferii beneficiază, de asemenea, de un volan sport încălzit, cu marcaj albastru pentru ora 12 și inserții MS-RT.

Ranger MS-RT va fi disponibil într-o gamă largă de culori, inclusiv Conquer Grey, cu capace de oglinzi și mânere de uși vopsite în Agate Black. Echipamentul standard include un ecran tactil de 12 inchi cu sistem multimedia SYNC 4A, control electronic automat al temperaturii cu 11zone duale, asistență la parcarea față și spate, camere video pentru marșarier, tempomat adaptiv inteligent și limitator inteligent de viteză.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Flotă verdePiaţa auto

Ford E-Transit, actualizări importante

Ford Pro introduce opțiunea de autonomie extinsă pentru E-Transit și crește versatilitatea...

Piaţa auto

Farizon intră pe piața din România

Grupul maghiar AutoWallis a anunțat că va reprezenta pe piața din România...

Piaţa auto

SsangYong, rezultate record în România și premieră în Europa

AutoWallis Distribution Romania, unic importator al mărcii SsangYong în România, anunță depășirea...

Piaţa auto

Dacia pierde piața turcă. Toate modelele vor fi redenumite Renault

Șeful mărcii Dacia din România, Mihai Bordeanu, a confirmat că uzina de...