Toyota Hilux Mako – ediție limitată

Toyota oferă un rival pentru Ford Ranger Raptor. Se numește Toyota Hilux Mako, este cea mai dură versiune din gamă și a fost dezvoltată de către importatorul din Noua Zeelandă.  
Toyota Hilux Mako floteauto.ro

…nu că Hilux ”civil” n-ar fi fost un dur. Dar atunci când adversarii aruncă în luptă versiuni speciale, le răspunzi cu aceeași monedă. În cazul de față, moneda se numește Toyota Hilux Mako și este dezvoltată de divizia Toyota Noua Zeelandă. Practic, a fost luat un model standard și i-au fost montate cele mai performante accesorii disponibile și aprobate de către producătorul nipon.

Mako spate floteauto.ro

Toyota Hilux Mako – modificările

Modificările încep cu suspensia ARB Old Man Emu, care crește garda la sol cu 4 cm pe față și cu 5 cm pe spate. Aceasta este combinată cu anvelopele Maxxis Razr 265/60, montate pe jante Rhino de 18 inci și include amoerizoare BP-50 asemănătoare cu cele folosite în celebra competiție Baja 1000, care pot fi reglate separat pe faza de comprimare și de detentă. Au fost schimbate și conductele de frână cu unele rezistente la impact, cu manta din oțel împletit, iar sistemul de frânare a fost înlocuit cu cel de pe SUV-ul de lux Toyota Fortuner.

Scut Hilux floteauto.ro

➡ Totul despre noua Toyota Hilux 2021 💡

De asemenea, au crescut în dimensiuni protecțiile din plastic de pe aripi, iar barele de protecție au fost înlocuite cu unele desenate mai agresiv, pentru a crește unghiurile de atac și degajare, cea din față având inclus și un light-bar cu LED-uri.

Totodată, au apărut elemente noi, precum treptele laterale, apărătorile de noroi, protecții suplimentare pentru benă, scuturi montate sub șasiu și cârligele de remorcare roșii.

Din păcate, motorul a rămas neschimbat: același turbodiesel de 2.8 litri, ce dezvoltă 204 CP și 500 Nm imprimă o accelerație 0-100 km/h în 10 secunde și este cuplat fie la o cutie de viteze manuală, fie la una automată, ambele cu 6+1 trepte. Producția versiunii Toyota Hilux Mako (Mako fiind numele celei mai rapide specii de rechin) va fi limitată la 250 de exemplare.

Prețul? Cea mai ieftină versiune 4×4 de Hilux costă în NZL 47.990 dolari neozeelnadezi. Versiunea Mako are un preț de 79.990 NZD, deci este mai scumpă cu 40%. Raportat la prețul din România al celui mai ieftin Hilux 4×4, prețul versiunii Mako ar fi de aproape 57.000 de euro.

 

Adaugati comentariu