Test Mercedes-Benz GLA 2013. Sus pe toc

Curios din fire, ma imbarc la bordul aeronavei cu destinatia Malaga pentru a afla raspunsul la inca o intrebare lansata de Mercedes-Benz: noul GLA este o Clasa A cocotata sau un GLK redus la scara?



Mercedes-Benz este mai serios ca niciodata cand afirma ca in 2020 va ajunge numarul 1 la nivel mondial. In Romania, anul 2013 a fost prima data, in ultimii 10 ani, cand a preluat sefia clasamentului premium, iar noile sale arme, Clasa A, Clasa B si CLA, au la baza aceeasi platforma. Inceputul lui 2014 aduce a patra declinare a faimoasei platforme de clasa compacta – noul GLA. Acesta este un SUV compact premium care ofera mai mult spatiu decat Clasa A si este o idee mai manevrabil in comparatie cu GLK, fara insa a sacrifica aptitudinile de trecere peste obstacolele intalnite in traseele de zi cu zi. Formele indulcite arata clar orientarea catre noul limbaj de design al marcii, pe care l-a adoptat si caroseria lui GLK odata cu faceliftul. Caroseria masoara 4.417 mm lungime, fata de 4.292 mm cat are Clasa A sau 4.536 mm cat este lungimea unui GLK.

 

Odata stabilite primele semnalmente, principalul lucru pe care l-am remarcat au fost unghiurile de atac si degajare, croite de asa natura incat obstacole precum bordurile sa fie floare la ureche. Caroseria incordata subliniaza…

Cititi continuarea pe autoexpert.ro!

Adaugati comentariu