Curios din fire, ma imbarc la bordul aeronavei cu destinatia Malaga pentru a afla raspunsul la inca o intrebare lansata de Mercedes-Benz: noul GLA este o Clasa A cocotata sau un GLK redus la scara?
Mercedes-Benz este mai serios ca niciodata cand afirma ca in 2020 va ajunge numarul 1 la nivel mondial. In Romania, anul 2013 a fost prima data, in ultimii 10 ani, cand a preluat sefia clasamentului premium, iar noile sale arme, Clasa A, Clasa B si CLA, au la baza aceeasi platforma. Inceputul lui 2014 aduce a patra declinare a faimoasei platforme de clasa compacta – noul GLA. Acesta este un SUV compact premium care ofera mai mult spatiu decat Clasa A si este o idee mai manevrabil in comparatie cu GLK, fara insa a sacrifica aptitudinile de trecere peste obstacolele intalnite in traseele de zi cu zi. Formele indulcite arata clar orientarea catre noul limbaj de design al marcii, pe care l-a adoptat si caroseria lui GLK odata cu faceliftul. Caroseria masoara 4.417 mm lungime, fata de 4.292 mm cat are Clasa A sau 4.536 mm cat este lungimea unui GLK.
Odata stabilite primele semnalmente, principalul lucru pe care l-am remarcat au fost unghiurile de atac si degajare, croite de asa natura incat obstacole precum bordurile sa fie floare la ureche. Caroseria incordata subliniaza…
Cititi continuarea pe autoexpert.ro!
Anunțat încă din 2021 ca prim SUV compact al mărcii, Dacia Bigster...
•Robert Stan9 octombrie 2024Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...
•Bogdan Grigorescu9 octombrie 2024S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...
•Bogdan Grigorescu8 octombrie 2024Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...
•Flote Auto4 octombrie 2024
Comentați?