Test Mazda 3 – 2014. Suflet mare


Domeniul auto, pe cât de cuprinzător este, pe atât de fascinant devine la o analiză detaliată a modului în care producătorii au înţeles criza şi au folosit-o în favoarea lor. Pe de o parte, regăsim brandurile premium care investesc sume colosale în generarea noilor tehnologii, iar pe de altă parte, surprinzi mărci singuratice care “fac din … (beep!) bici şi, culmea, mai şi pocneşte”. Din a doua categorie face parte şi producătorul nipon Mazda care, după ruperea parteneriatul cu gigantul Ford, s-a trezit în situaţia în care trebuie să performeze, fără a-şi permite să arunce în bătălii sume de ordinal sutelor de milioane de euro doar pentru o motorizare, cum este cazul lui 1 litru EcoBoost de la Ford.
O masă rotundă şi mulţi ochi mici aveau să găsească soluţia câştigătoare. Da, noile produse Mazda sunt mai atrăgătoare ca niciodată şi păşesc, încet şi fără mult tam-tam, în liga premium aspiraţional.
Cititi continuarea pe autoexpert.ro