Test Mercedes C200 – 2014. Oh, ce frumos!

In cei 21 ani de existenta, nicio generatie de Clasa C nu a fost mai aproape de Clasa S, nava amiral a producatorului Mercedes-Benz. C200 nu ridica la nivel de arta doar rafinamentul, ci si sportivitatea, si asta fara a produce tsunami in rezervorul de carburant.

Cand te numesti Mercedes-Benz si lansezi o noua generatie a celui mai bine vandut model din gama, trebuie sa o faci asa cum stii tu mai bine si sa te apropii cat poti de mult, ca si concept, de referinta clasei de lux – Clasa S. Noul C nu-si doreste decat sa “stinga lumina” in segmentul sau pentru perioada urmatoare, asa cum o face fratele mai mare, Clasa S. Inca de la aparitia primelor informatii si fotografii oficiale se prefigura o noua ierarhie in clasa premium, dar realitatea, de multe ori, poate veni cu surprize. In test avem un monument de silentiozitate – C200: 2 litri benzina, turbo, 184 CP si cutie de viteze automata cu 7 trepte si dublu ambreiaj, botezata 7G-TRONIC Plus.

 

MERCEDES C200 (3)

 

Trebuie se recunosc ca la nivelul exteriorului se putea alege o culoare mai indrazneata, dar situatia este reglata fin cu ajutorul pachetului AMG care, pentru 2.300 euro cu TVA, ofera modificari in zona frontala si spate, dar si jante de 18 inch cu talon de 40. Prospetimea de la exterior se regaseste si indata ce inchizi portierele din interior: totul este de top si in spiritul noilor modele din gama, imprumutand de la fiecare ce are mai bun. Scaunele, pe cat de spectaculos arata, pe atat de confortabile sunt, senzatie care iti aminteste ca te afli intr-un S intrat la apa.

Cititi continuarea pe autoexpert.ro

 

 

Adaugati comentariu