Perseverenţa şi inovaţia aduc mereu un rezultat bun, iar noul Hyundai i10 este dovada că această formulă funcţionează şi în segmentul mini.
Chiar înainte de lansare, coreenii de la Hyundai păreau foarte încrezători în noul i10, model ce a fost prezentat drept revelaţia clasei mici şi, mai voalat, un atac la adresa lui VW UP. Timpul s-a scurs, iar modelul de serie a apărut rapid pe piaţă, un astfel de exemplar poposind şi în redacţia noastră.
Dezvoltat şi produs în Europa, noul i10 aduce un design proaspăt, mai accentuat ca linii şi stil de noua identitate a mărcii pe care am observat-o din timp pe fratele mai mare, i30. Nu putem vorbi de o revoluţie, ci mai degrabă de un plus de rafinament, ce se potriveşte destul de bine cu noile dimensiuni ale maşinii, la care inginerii au umblat cu grijă pentru a nu deranja o reţetă care nu suferea excesiv la acest capitol. Cu 80mm mai lung, 65mm mai lat şi 50mm mai scund, i10 se vrea mai dinamic şi mai spaţios la interior.
Habitaclul este zona în care au fost operate……
Citeste continuarea pe autoexpert.ro
Actualizarea software prin satelit (OTA) RU 24.2 de la Kia include noi...
•Răzvan Codorean3 aprilie 2025Prin introducerea noii echipări în stil sportiv Esprit Alpine, modelul Megane E-Tech...
•Răzvan Codorean3 aprilie 2025Renault deschide comenzile pentru Renault 4 E-Tech electric în România. Noul vehicul...
•Răzvan Codorean1 aprilie 2025Un sfert de milion. La atât se ridică numărul vehiculelor Dacia Jogger...
•Răzvan Codorean1 aprilie 2025
Comentați?