Honda HR-V moștenește un nume care a deschis un drum. Se distinge prin design, dar și prin felul plăcut în care se conduce și prin spațiul generos și modulabil. Test cu dieselul de 1,6 litri și 120 CP.
Astăzi este mult mai greu să fii inovator decât în toamna lui 1998 când Honda a dezvăluit prima generație HR-V ce impresiona prin forma sa cu linii drepte, acoperișul plat și configurația de SUV coupe cu trei uși. Ulterior, a apărut și versiunea cu cinci uși. Cronologic, HR-V poate fi considerat strămoșul SUV-urilor de clasă mică. Deși avea o alură de light SUV, prima generație HR-V a fost disponibilă și cu tracțiune integrală. Nu era însă un specialist în off-road ci un produs versatil, oferit doar cu motoare pe benzină. După 17 ani, care în industria automobilului par secole, SUV-urile sunt acum foarte la modă, se vând ca pâinea caldă și au proliferat în toate clasele.
Citiți restul articolului pe www.autoexpert.ro.
FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...
•Răzvan Codorean25 iulie 2024Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...
•Doiniţa Stanciu24 iulie 2024Vino de citește, căci am veste grozavă de adus! A renăscut pentru...
•Bogdan Grigorescu5 iulie 2024Ford se află în fruntea industriei auto cu soluții inovatoare și viziuni...
•Doiniţa Stanciu19 iunie 2024
Comentați?