Test BMW 428i 2014. Liber la cer

  Lansat inițial sub formă de coupe, noul indicativ 4 din nomenclatura BMW își pierde acoperișul, câștigă 225 de kg în greutate și vrea să ne convingă că poate păstra toate atributele dinamice pe care le aștepți de la un bavarez.

Cu riscul de a fi demascat încă din prima frază a acestui articol, trebuie sa recunosc că am fost și rămân un adept al ideii de automobil cabrio cu soft top. Deși marea majoritate a argumentelor logice înclină balanța în dreptul soluției hard top, un cabrio fără eleganța unui acoperiș textil este ca o piesă de teatru văzută la televizor.

 

BMW 428I (9)

Asta nu înseamnă că noul Seria 4 cabrio m-a facut să întorc privirea, deoarece bavarezii au reușit poate cea mai interesantă mascare a liniilor dificile ce apar în zona lunetei în cazul acoperișurilor hardtop. Cu acest deziderat bifat, restul caroseriei a fost o joacă de copii pentru designeri, cu partea frontală, linia mediană și spatele preluate de la versiunea coupe, căreia i-am adus suficiente laude în numărul trecut, când am testat 435i Coupe.

Ce poate fi discutat este tema aleasă pentru exterior, în cazul nostru Luxury, ce insistă pe detalii cromate și spoilere destul de neutre ca design. Personal, aș merge pe mâna unor culori mai vii în cazul unui cabrio, eventual puse în valoare fie de pachetul Sport, fie M.

 

Cititi continuarea pe autoexpert.ro

 

Adaugati comentariu