De fiecare dată când am ocazia să conduc un automobil din această clasă, în momentele premergătoare primei urcări la bord, strâmb din nas că n-am încă vârsta potrivită pentru aşa ceva. De fiecare dată când se termină o astfel de convieţuire, privesc cu jind înapoi. De data aceasta către un Audi A8 facelift.
Îţi reglezi temeinic toate cele, te miri că, în ciuda gabaritului, oglinzile îţi permit să vezi foarte bine maşina, potriveşti scaunul (porneşti eventual şi masajul), apeşi butonul rece, metalic, de pornire, iar nava prinde viaţă.
Semnalizezi regulamentar intenţia de a te pune în mişcare, dar nu poţi trece neobservat faptul că partenerii de trafic se uită insistent la tine. De ce nu au făcut-o şi cât ai stat, preţ de câteva minute, să-i iei la bani mărunţi finisajele interiorului. Un geam din vecinătate îţi dă imediat, involuntar, răspunsul căutat: semnalizatorul. Cu o funcţionare atipică, într-o secvenţă de la stânga la dreapta, un……
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Un design nou și o gamă impresionantă de motorizări pentru orice stil...
•Doiniţa Stanciu19 noiembrie 2024Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The...
•Florin Micu15 noiembrie 2024Știu, ăsta nu e un cuvânt în limba română. Dar mi-am permis...
•Bogdan Grigorescu11 noiembrie 2024Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din gama Hyundai și a...
•Vlad Micu8 noiembrie 2024
Comentați?