Deşi se aude un cântec de lebădă, A5 încă se poate lăuda cu un pachet atractiv, şi nu doar pentru fanii mărcii. Am testat facelift-ul GT-ului rasat, cu o motorizare care poate fi un pariu financiar interesant.
La interior se vede puţin vârsta. Calitatea este indubitabilă, materialele fiind încă la nivelul concurenţei mult mai tinere. Şi fabricaţia fără cusur contribuie la această senzaţie, doar că unele componente trădează faptul că vor fi înlocuite în curând, odată cu noua generaţie, de sisteme mult îmbunătăţite. Aş da ca exemplu în acest sens sistemul MMI, într-o versiune nu tocmai generoasă. Rezoluţia ecranului îl trădează şi nici ergonomia sistemului de comandă nu este chiar cea mai inspirată. Pe de altă parte aş remarca scaunele puternic profilate S Line, o bucurie pentru proprietari. Şi volanul; volanul din acelaşi pachet, îmbrăcat în piele perforată şi teșit în partea de jos. Detalii care, puse cap la cap, fac diferenţa. Unde nu impresionează A5 foarte mult este spaţiul pentru pasagerii de pe banchetă. Acolo sunt ceva probleme la genunchi şi la cap pentru cei care ating şi depăşesc înălţimea de 175 cm.
Prin comparaţie, habitaclul noii Seria 4 este mai generos la acest capitol. Tot la capitolul ergonomie putem trece dimensiunea portbagajului, cei 455 l fiind o valoare excelentă pentru un coupe. Care va să zică, concedii şi deplasări lungi să fie, că spaţiu pentru bagaje se găseşte.espre A5 afirm (şi-mi susţin crezul) că este, chiar şi în momentul de faţă, una dintre cele mai interesante oferte Audi de pe piaţă. Sigur, timpul nu iartă pe nimeni, cu atât mai puţin un automobil în epoca internetului cu viteză 4G, dar, în cazul lui A5, putem spune că există unele trăsături ce ar putea…..
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Comentați?