Tesla este marca de automobile care generează cele mai multe conversații pe rețeaua de socializare X (fostă Twitter), cu mult înaintea Ford și GM (13%), potrivit unui studiu publicat de GlobalData.
Elon Musk ar trebui să fie încântat: brandul Tesla, pe care-l deține, este cel mai bine reprezentat pe rețeaua de socializare X (ex-Twitter), pe care a cumpărat-o și a redenumit-o recent. În prima jumătate a anului 2023, Tesla și-a asigurat o cotă de 22% din conversații, înaintea lui Ford și GM, cu 13%.
Cota de conversații pe X (ex-Twitter) a celor mai puternice mărci de mașini – Top 10
1. Tesla – 22%
2. Ford – 13%
3. GM – 13%
4. Kia – 11%
5. Mercedes-Benz – 9%
6. Ferrari – 8%
7. Honda – 7%
8. BMW – 6%
9. Toyota – 6%
10. Suzuki – 5%
(Sursa: Social Media Analytics Platform / GlobalData 2023)
„Tesla a dominat în mare măsură conversațiile pe X în prima jumătate a anului 2023, atingând un vârf în discuțiile dintre influenceri în aprilie 2023, când și-a anunțat rezultatele financiare cu profituri în scădere, pe fondul reducerii prețurilor mașinilor”, a explicat Shreyasee Majumder, analist social media în cadrul GlobalData.
Cea mai puternică creștere a fost înregistrată de Kia, cu un avans al volumului de conversații de 10%, comparativ cu a doua jumătate a anului 2022. Potrivit lui Shreyasee Majumder, creșterea se explică atât printr-un dinamism comercial dovedit, cât și ca efect al lansării EV6 în India, în special în iunie 2023.
La rândul său, și Ford înregistrează un dinamism notabil pe rețeaua de socializare X, care a generat multe reacții din partea influencerilor după scăderea prețurilor modelului electric Mustang Mach-E, ca răspuns la reducerile aplicate de Tesla. Ford a beneficiat și de interesul abonaților X pentru Formula 1, în special în Statele Unite. Anunțul angajamentului său ca furnizor de motoare pentru Red Bull Racing a generat o mulțime de interacțiuni pe X.
CITEȘTE ȘI:
E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
Comentați?