Advertisement

Tesla
Home Miscellanea Business Tesla domină rețeaua de socializare X (fostă Twitter), cu o cotă de 22% din conversații

Tesla domină rețeaua de socializare X (fostă Twitter), cu o cotă de 22% din conversații

Tesla este marca de automobile care generează cele mai multe conversații pe rețeaua de socializare X (fostă Twitter), cu mult înaintea Ford și GM (13%), potrivit unui studiu publicat de GlobalData.

Elon Musk ar trebui să fie încântat: brandul Tesla, pe care-l deține, este cel mai bine reprezentat pe rețeaua de socializare X (ex-Twitter), pe care a cumpărat-o și a redenumit-o recent. În prima jumătate a anului 2023, Tesla și-a asigurat o cotă de 22% din conversații, înaintea lui Ford și GM, cu 13%.

Cota de conversații pe X (ex-Twitter) a celor mai puternice mărci de mașini – Top 10

1. Tesla – 22%

2. Ford – 13%

3. GM – 13%

4. Kia – 11%

5. Mercedes-Benz – 9%

6. Ferrari – 8%

7. Honda – 7%

8. BMW – 6%

9. Toyota – 6%

10. Suzuki – 5%

(Sursa: Social Media Analytics Platform / GlobalData 2023)

„Tesla a dominat în mare măsură conversațiile pe X în prima jumătate a anului 2023, atingând un vârf în discuțiile dintre influenceri în aprilie 2023, când și-a anunțat rezultatele financiare cu profituri în scădere, pe fondul reducerii prețurilor mașinilor”, a explicat Shreyasee Majumder, analist social media în cadrul GlobalData.

Cea mai puternică creștere a fost înregistrată de Kia, cu un avans al volumului de conversații de 10%, comparativ cu a doua jumătate a anului 2022. Potrivit lui Shreyasee Majumder, creșterea se explică atât printr-un dinamism comercial dovedit, cât și ca efect al lansării EV6 în India, în special în iunie 2023.

La rândul său, și Ford înregistrează un dinamism notabil pe rețeaua de socializare X, care a generat multe reacții din partea influencerilor după scăderea prețurilor modelului electric Mustang Mach-E, ca răspuns la reducerile aplicate de Tesla. Ford a beneficiat și de interesul abonaților X pentru Formula 1, în special în Statele Unite. Anunțul angajamentului său ca furnizor de motoare pentru Red Bull Racing a generat o mulțime de interacțiuni pe X.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Garanti BBVA Leasing, la a 25-a aniversare pe piața românească. Interviu cu Directorul General, Okan Yurtsever

E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

afacerile
Business

Afacerile cu autovehicule şi motociclete au crescut cu 2,2% în primele 8 luni din 2024

În primele opt luni ale anului, afacerile din comerţul cu ridicata şi...

Schaeffler AG
BusinessIndustrie auto

Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a...

ey
Business

EY lansează manifestul pentru stimularea competitivității UE

EY lansează documentul care reprezintă viziunea sa cu privire la competitivitatea europeană,...

afacerile din transporturi
BusinessTransporturi

Afacerile din transporturi au scăzut cu 5,7% în primele șapte luni din 2024

În primele șapte luni din acest an, faţă de perioada corespunzătoare din...