Advertisement
Boiţa - Cornetu
Home Infrastructură Termenul de depunere a ofertelor pentru secţiunea Boiţa – Cornetu, prelungit a doua oară

Termenul de depunere a ofertelor pentru secţiunea Boiţa – Cornetu, prelungit a doua oară

Termenul de depunere a ofertelor pentru secţiunea Boiţa – Cornetu a Autostrăzii Sibiu – Piteşti a fost prelungit din nou, până la 20 octombrie 2021, a transmis marţi, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Aceasta este a doua decizie de prelungire a termenului pentru depunerea ofertelor pe această secţiune după ce termenul iniţial, 20 septembrie, a fost prelungit până la 30 septembrie.

Vor depune oferte doar cele 6 firme precalificate de CNAIR în etapa 1 a acestei proceduri de licitaţie restrânsă.

„Reiterăm că această prelungire s-a acordat ca urmare a solicitărilor primite cu privire la decalarea termenului pentru depunerea ofertelor, astfel încât aceasta să fie proporţională cu volumul de informaţii suplimentare aduse deja la cunoştinţă operatorilor economici prin clarificările publicate. Prin această prelungire, CNAIR are în vedere asigurarea unei maturităţi a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investiţie”, a precizat CNAIR.

Ofertele precalificate sunt Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S; Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turiszm Ve Ticaret A.S. – Gulermak Agir Sanayio Inşaat Ve Taahhut A.Ş. – Yapi Merkezi Inşaat Ve Sanayi A.Ş. – Ozaltin Inssat Ticaret Ve Sanayi A.S.; Asocierea Aktor S.A. – Rizzani de Eccher S.p.A; Asocierea Strabag SRL – Acciona Construccion SA; Impresa Pozzarotti & C S.p.A; Astaldi SPA.

Valoarea estimată a contractului este de 4,6 miliarde de lei plus TVA, iar sursa de finanţare este din fonduri europene nerambursabile.

Traseul secţiunii Boiţa – Cornetu are o lungime de 31,33 kilometri şi include 49 de poduri şi viaducte, 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 metri şi 1.590 metri şi ecoduct în zona localităţii Lazaret.

Pentru Secțiunea Boiţa – Cornetu, termenul de finalizare prevăzut este de 18 luni pentru partea de proiectare şi 50 de luni pentru partea de execuţie, conform factorilor de evaluare din Documentaţia de Atribuire.

 

CITEȘTE ȘI:

ASF: Asiguratul cu risc ridicat este protejat de Legea RCA

Trei noi proiecte pentru modificarea Codului Rutier, pe masa parlamentarilor

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

codlea
Infrastructură

Autostrada București – Brașov. CNAIR a avizat documentația pentru lotul Cristian – Codlea

Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR a avizat Studiul de Fezabilitate pentru sectorul Cristian...

comarnic
Infrastructură

Circulația pe Centura Comarnic ar putea fi deschisă până la finalul anului

Lucrările la Centura orașului Comarnic, un proiect esențial pentru descongestionarea traficului de...

modernizarea Transfăgărășanului
Infrastructură

Încă un pas pentru modernizarea Transfăgărășanului

Contractul destinat proiectării lucrărilor pentru modernizarea Transfăgărășanului pe sectorul cuprins între km...

basarabi
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă – Midia-Năvodari intră în reabilitare

Podul peste Canalul Dunăre – Marea Neagră de la Basarabi, amplasat pe...