Advertisement

Autostrada Buzău Focșani
Home Infrastructură Termen prelungit pentru depunerea ofertelor destinate construcției Autostrăzii Buzău-Focșani

Termen prelungit pentru depunerea ofertelor destinate construcției Autostrăzii Buzău-Focșani

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a prelungit până pe 10 mai 2022 termenul de depunere a ofertelor pentru construcția celor 4 tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani, pe fondul numeroaselor clarificări cerute de către operatorii economici. Până în prezent, CNAIR a răspuns la peste 600 de solicitări de clarificare.

Execuția Autostrăzii Buzău-Focșani (82,44 km) este împărțită în patru tronsoane:

  • Tronson 1 km 0+000 – km 4+600 Buzău – Vadu Pașii (4,6 km). Durata contractului este de 80 luni și cuprinde 20 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor;
  • Tronson 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,80 km). Durata contractului este de 86 luni și cuprinde 26 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor;
  • Tronson 3 km 35+400 – km 71+500 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,10 km).
    Durata contractului este de 86 luni și cuprinde 26 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor;
  • Tronson 4 km 71+500 – km 82+440 Mândrești Munteni – Focșani Nord (10,94 km). Durata contractului este de 80 luni și cuprinde 20 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

Potrivit CNAIR, durata contractelor de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor ofertată de antreprenorii desemnați câstigători. Anunțurile de tip erată pentru stabilirea noilor termene de depunere a ofertelor vor fi vizibile în perioada imediat următoare, ulterior publicării acestora în cadrul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.

”Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național. Dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei. Coridorul se desfășoară la contactul dintre Subcarpații Curburii și Câmpia Română între Ploiești și Mărășești, Culoarul Siretului între Mărășești și Pașcani, Podișul Sucevei între Pașcani și Siret”, precizează CNAIR.

 

 

CITEȘTE ȘI:

CNAIR așteaptă ofertele pentru Lotul 2 de pe Autostrada Lugoj – Deva până pe 9 iunie

Senatul și-a cumpărăt o flotă de 20 de limuzine. Cât a costat

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Pașcani – Suceava
Infrastructură

Constructor desemnat pentru realizarea Lotului 1 al Autostrăzii Pașcani – Suceava

Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade a câștigat contractul pentru...

Vodafone
Infrastructură

Vodafone va implementa sistemului electronic de tarifare rutieră

Vodafone România a câștigat licitația organizată de CNAIR pentru atribuirea contractului privind...

Ditrău - Grințieș
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Contract semnat pentru construcția Lotului 2A Ditrău – Grințieș

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a semnat, joi, primul contract de...

DN 73C
Infrastructură

Opt oferte pentru modernizarea Lotului 1 Curtea de Argeș – Tigveni al DN 73C

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit, marți, opt oferte...