Tendinţe premium pentru Mercedes

Boris Billich este noul CEO Mercedes-Benz România şi ne împărtăşeşte strategia pentru 2014 care pune accentul pe clienţii de flote premium.

Mercedes-Benz România îşi extinde portofoliul de produse cu noi modele de automobile Clasa C, GLA, Clasa V, Clasa S-Coupé, CLS Facelift şi Clasa B Facelift, urmărind astfel să continue trendul ascendent si să îşi menţină poziţia de lider. Un capitol important este si cel destinat flotelor, modele precum noua Clasa C sau noua Clasă V vor atrage un număr important de clienţi din acest segment.

Anul 2013 a fost unul interesant pentru Mercedes-Benz România, una dintre puţinele mărci premium care are plus în dreptul vânzărilor şi un nou CEO, în persoana lui Boris Billich.

Prezent la o masă rotundă organizată pentru presa de specialitate, Boris Billich, care a preluat în luna iunie 2013 poziţia de CEO al mărcii, şi-a exprimat aşteptările pentru anul care tocmai a început. Cu un optimism moderat, prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general.

Are de partea sa un palmares impresionant, primul său contact cu România având loc în 1996, când a fost numit Market Manager pe segmentul de Autoturisme şi Autovehicule Comerciale Uşoare în Europa Centrală şi de Est, în cadrul sediului central Mercedes-Benz.

mer_21Nu este nevoie decât de câteva minute în prezenţa dumnealui pentru a observa vasta experienţă acumulată atât la sediul central din Germania, cât şi în cadrul sucursalelor din Emiratele Arabe Unite, Republica Cehă şi Rusia, în aceasta din urmă ocupând poziţia de CEO Mercedes-Benz Trucks Vostok, înainte de sosirea sa la conducerea Mercedes-Benz România.

Când am adus în discuţie relaţia cu echipa Mercedes-Benz România, CEO-ul declară că a întâlnit aici un grup bine structurat, format din profesionişti care împărtăşesc pasiune pentru munca lor şi pentru marca pe care o reprezintă. AutoExpert, în cei 14 ani de existenţă, a colaborat excelent cu majoritatea managerilor care încă se află în companie şi care formează o echipă bine sudată.

În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat Boris Billich, CEO Mercedes-Benz.

Conform datelor emise de Direcţia de Înmatriculări a Poliţiei Române –DRPCIV – Mercedes-Benz se află pe primul loc în segmentul premium în 2013 cu 1.947 unităţi vândute, urmat de BMW cu 1.647 unităţi şi Audi cu 1.418 unităţi. În ceea ce priveşte autoturismele, cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004.

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, februarie 2014)

Adaugati comentariu