Advertisement

Bosch
Home Piaţa auto Industrie auto Târgul de la Hanovra: soluții Bosch pentru producție

Târgul de la Hanovra: soluții Bosch pentru producție

În cadrul Zilelor digitale de la Târgul de la Hanovra din vara acestui an, Bosch și-a explicat strategia și și-a prezentat ideile și soluțiile. Producția „like a Bosch” înseamnă: obținerea succesului în afaceri, sustenabilitate ecologică, flexibilitate tehnologică, conectivitate inteligentă și deținerea competențelor și calificărilor adecvate.

Producția este coloana vertebrală a economiei germane. Aceasta creează locuri de muncă, inspiră inovația și asigură prosperitatea. Puțin sub un sfert din valoarea adăugată brută a Germaniei este generată de producție. Însă pentru a rămâne de succes, producția industrială trebuie să se schimbe pentru a avea un caracter mai ecologic, mai inteligent și mai digital. În calitate de jucător important IoT, Bosch are toate competențele de bază necesare pentru modelarea producției conectate. Compania echipează fabrici și sporește competitivitatea.

Succes în afaceri: Industria 4.0 rentează

Bosch a început digitalizarea producției și a logisticii încă din 2012 – atât în fabricile proprii, cât și în cele ale clienților săi, acest lucru putând spori productivitatea cu până la 25 de procente. Bosch își propune să obțină un astfel de impuls prin utilizarea inteligenței artificiale, de exemplu pentru planificarea și optimizarea proceselor de producție. În același timp, datorită internetului lucrurilor aplicat în industrie companiile devin mai puternice, mai solide și mai rezistente la crize. Acesta ajută la monitorizarea utilizării și a stării echipamentelor individuale și oferă transparență în ceea ce privește lanțul de aprovizionare. Industria 4.0 devine un factor cheie al succesului în afaceri. În 2019, Bosch a generat vânzări de peste 750 de milioane de euro cu soluțiile conectate pentru producție și logistică. Aceasta a fost o creștere de 25 de procente față de cifra vânzărilor din anul precedent, de aproximativ 600 de milioane de euro.

Sustenabilitate mediului: calea către producția fără impact asupra climei

Bosch preia conducerea. Industria joacă un rol esențial în lupta împotriva schimbărilor climatice: aceasta ocupă locul al doilea doar comparativ cu sectorul energetic, care este cea mai mare sursă de emisii. În acest context, producția industrială dezvoltă soluții tehnologice pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon atât în propriile operațiuni, cât și în alte sectoare. Bosch vizează să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până la sfârșitul anului 2020. Peste 400 de locații de la nivel global vor afișa zero amprentă de carbon. Mai multe proiecte pe care compania le dezvoltă în Germania, Franța, India și Mexic demonstrează acțiunile întreprinse de fabricile Bosch pentru a-și reduce necesarul de energie și pentru a conserva resursele. Pe baza propriei sale experiențe în materie de neutralitate climatică, Bosch a înființat o divizie care oferă asistență companiilor ce intenționează să ajungă la o producție fără impact asupra climei. Bosch Climate Solutions aplică diferite pârghii și utilizează produse din portofoliul de Industrie 4.0 al Bosch. Un exemplu este platforma Bosch Energy, o soluție software pe bază de cloud pentru gestionarea cerințelor energetice și a consumului echipamentelor și sistemelor conectate. Unitățile de acționare hidraulică inteligente joacă de asemenea un rol esențial. Soluția CytroBox oferită de Bosch Rexroth, de exemplu, necesită cu 80 de procente mai puțină energie decât unitățile convenționale.

Flexibilitate tehnologică de la Bosch: produse deschise și compatibile pentru piață

Soluțiile tehnologice de sine stătătoare nu își au locul în fabrica viitorului. Produsele și procesele trebuie să fie agile și compatibile. Bosch Rexroth lansează o tehnologie de control pe bază de software, compatibilă 5G, care înțelege mai mult de 30 de protocoale de date. ctrlX Automation urmează să devină centrul de comandă al fabricii viitorului.

Bosch

Prin intermediul Nexeed Industrial Application System, divizia Bosch Connected Industry oferă mai mult decât un simplu magazin de aplicații pentru producție și logistică. Diferitele aplicații software pot fi comandate, utilizate și conectate între ele, după cum este necesar. Toate datele echipamentului sunt disponibile într-un format clar și standardizat. Expertiza extinsă în domeniul producției și flexibilitatea remarcabilă ale Bosch au fost, de asemenea, esențiale pentru a ajuta compania să răspundă rapid și adecvat pandemiei de coronavirus. În câteva săptămâni, divizia Bosch pentru echipamente cu destinație specială a conceput sisteme complet automatizate pentru producerea măștilor. Cinci linii de producție din patru locații de la nivel global sunt acum operaționale și lucrează pentru a produce peste o jumătate de milion de măști pe zi.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

china
Industrie auto

Eurostat: China a devenit, în ultimii ani, principalul partener al industriei auto din UE

China a fost, în 2022, cel mai mare consumator de vehicule produse...

stellantis
Industrie auto

Succesorul lui Carlos Tavares la Stellantis ar putea fi Luca Maestri, fost director financiar la Apple

De la plecarea lui Carlos Tavares din funcția de CEO al Stellantis,...

electrice
Industrie auto

Vor fi forțați constructorii auto să vândă mașini electrice ieftine?

Constructorii auto sunt între ciocan și nicovală. Pe de o parte, vânzările...

carlos tavares
BusinessIndustrie auto

Demisia surpriză a lui Carlos Tavares de la conducerea Stellantis

Carlos Tavares și-a prezentat demisia din funcția de director general al Stellantis,...