SsangYong a învăţat din greşelile trecutului, iar dovada este direcţia mult mai corectă în care se îndreaptă cea de-a treia generaţie Rexton.
Dacă primul contact cu marca coreană a însemnat de cele mai multe ori în trecutul meu jurnalistic un fel de pedeapsă în a conduce poate cea mai neinspirată formă în care se putea prezenta un 4×4, astăzi lucrurile s-au mai îndulcit simţitor. Nu, nu este vorba de o schimbare în a percepe realitatea, ci de revelaţia de a conduce primul SsangYong decent din toate punctele de vedere.
Seria de lucruri pozitive observate la noul Rexton încep cu designul caroseriei, care, deşi a rămas la fel de masivă şi impunătoare, aduce câteva retuşuri care fac din uriaşul asiatic o prezenţă agreabilă pe şosele, ba chiar plăcută. Forma de tanc a fost şlefuită şi adusă ma aproape de imaginea unui SUV mare şi pe care, cu exces de zel pe care l-a avut mereu, producătorul corean îl încadrează direct în zona premium.
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, îl numește pe Remus...
•Răzvan Codorean5 februarie 2025Duster nu vi se pare suficient de mare? Ei bine, a sosit...
•Vlad Micu31 ianuarie 2025Într-o eră în care confortul și performanța sunt la fel de importante...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025BMW X5 și Audi Q8 sunt SUV-uri de lux remarcabile prin performanțe,...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025
Comentați?