Advertisement

Home Piaţa auto Autoturisme Vlad Rusu, Porsche România: Skoda Rapid ar fi cea mai bună alegere pentru un parc auto în acest moment

Vlad Rusu, Porsche România: Skoda Rapid ar fi cea mai bună alegere pentru un parc auto în acest moment

Interviu cu Vlad Rusu, Director marcă Skoda, Porsche România.

AEx Flote: Cum s-ar împărţi procentual, pe modele, cu aproximaţie, vânzările mărcii Skoda în România către flote şi cât reprezintă ele din totalul înregistrat de marca pe piaţă noastră?

Vlad Rusu: Cel mai mare procent în vânzările Skoda către clienţii de flote îl are modelul Octavia, cu 45% din totalul de flote. La cote comparabile se află modelul Rapid (21% din totalul de flote) şi Fabia (18% din totalul de flote). Restul de 16% se împarte între Citigo, Superb şi Yeti.

 

rusu_1AEx Flote: Care credeţi că ar fi principalele avantaje pe care managerul unei flote auto le-ar avea utilizând automobile Skoda?

Vlad Rusu: Mai mult decât a fi o marcă puternică şi foarte apreciată în România, Skoda este recunoscută pentru fiabilitatea automobilelor sale şi pentru costurile de întreţinere reduse ale modelelor. Iar opţiunile oricărui manager de flote auto ar fi vaste: Skoda dispune de o gamă largă de produse, începând cu clasa A00 până la clasa B. Iar organizarea reţelei de distribuţie, cuprinzând mai mult de 30 de distribuitori autorizaţi, oferă asistenţă în oricare colţ al ţării.

 

AEx Flote: Există avantaje speciale pe care Skoda le oferă clienţilor de flote?

Vlad Rusu: Pe lângă ofertele speciale disponibile, Skoda oferă avantaje customizate în funcţie de nevoile fiecărui client.

 

AEx Flote: Pe ce model aţi miza momentan ca fiind cel mai eficient în cazul unei flote numeroase de automobile?

Vlad Rusu: Cu toate că este un model relativ nou apărut pe piaţă, Skoda Rapid ar fi cea mai bună alegere pentru un parc auto în acest moment.

 

AEx Flote: Cum credeţi că va fi primit Rapid Spaceback pe acest segment de piaţă, al flotelor?

Vlad Rusu: Rapid Spaceback este un autoturism cu proporţii perfecte, un preţ de pornire foarte bun (de la 8.907 EUR+TVA) şi dotări standard excelente pentru parcul auto al unei companii (Climatic, ESC, geamuri electrice, închidere centralizată, Radio CD). Astfel, cred că modelul va fi primit foarte bine pe acest segment de piaţă.

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, luna noiembrie 2013

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Philip Aarsman
InterviuriLeasing operaţional

”Pentru companii, mobilitatea nu mai este un simplu cost operațional, ci o componentă strategică”

– Interviu cu Philip Aarsman, Managing Director al Business Lease România

BRD Sogelease
InterviuriLeasing financiar

”Suntem bine poziționați pentru a ne continua traiectoria de creștere”

– Interviu cu directorul general al BRD Sogelease, Gabriel Mihai

Autoturisme

Schimbare a companiilor care se ocupă de distribuția Nissan în România

Puternicul grup maghiar de comerț cu automobile AutoWallis a confirmat obținerea drepturilor...

Autoturisme

3 avantaje ale mochetei auto personalizate: confort, estetică și protecție

Alege cele mai bune accesorii pentru interiorul mașinii tale și bucură-te apoi...